Iphone 8 plus 64gb rymdgrå inte låst

Permalänk
Avstängd

Iphone 8 plus 64gb rymdgrå inte låst

Säljes iphone 8 plus 64gb rymdgrå inte låst till någon operatör.
Bara telefon och laddare.
Displayen byttes i maj på mobilrep men tappade den dagen efter 😅 så finns spricka i skärmen med men den är så tunn och fin så man märker den knappt, gick knappt ta kort på den men den finns där.
Alla knappar osv fungerar perfekt, sätter ett riktigt lågt pris för en fullt fungerande telefon med bra batteri kamera osv för att helst få sålt den imorgon (fredag) har haft inbrott hemma och behöver pengar snarast.

Jag är andra ägaren, första ägaren är min närmsta vän och telefon är från början uttagen på Tre.

Kan skickas eller mötas upp i finspång under fredagen.

Har inte varit aktiv på sweclockers på länge men sök på mig i tråden med recensioner så ser ni många positiva köp och sälj under mina år här 😇🥰

Nås enklast på 0700362088 men ska försöka komma ihåg att kolla in här under kvällen och imorgon.

Smidig affär med Swish prioriteras, skulle du känna att nä fan vilken dålig affär jag gjorde (vilket jag tvekar på) så köper jag tillbaka telefonen för samma pris minus frakt, eftersom jag nu säljer den i desperat behov av pengar.
Möts vi upp så får du testa den på plats så då lär du ju märka direkt om du är intresserad eller inte.

Kontakta mig helst först via sms så kan jag ringa upp då jag ogillar att svara på okända nummer.

1500kr för telefon plus lång ordentlig laddare med original adaptern.

Mvh kalle

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Medlem

Hej,

Kan man få se en bild på skärmen?

Mvh

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Madz:

Hej,

Kan man få se en bild på skärmen?

Mvh

Skicka ett sms till mig så skickar ja bilder så fort ja kommer fram där jag har telefon om ca 2tim

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Madz:

Hej,

Kan man få se en bild på skärmen?

Mvh

Hade visst missat att ladda upp båda bilderna nu finns den med framsidan uppe också.
Jag tog kortet så det reflekterade i sprickan så det syns mer på bilden än man uppfattar det i verkligheten.

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||