Radeon med vattenblock eller generiskt GPU-block sökes!

Permalänk
Medlem

Radeon med vattenblock eller generiskt GPU-block sökes!

Hej folk!

Jag håller på med ett litet lekprojekt - har en del gamla grejer (bland annat en komplett open-loop) och tänkte testa att vattenkyla ett gammalt Radeon-grafikkort eller köpa ett grafikkort med vattenblock på (behöver vara Radeon, funkar med även äldre kort)

Så har ni:

  • Ett Radeon med vattenblock (minst 7000-serien)

eller

  • Ett generiskt vattenblock (53mm mellan hålen)

Så skjut ett PM!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Har ett EK-VGA Supremacy (Nickel Plexi) Som jag vill ha 200kr för. Om det är intressant så hojta till

GPU compatibility:
- min: 53x53mm
- max: 58x58mm

Har även ett par kopparkylflänsar om det är intressant.

Visa signatur

| Stationär: 6900 XT, 5800X3D | Laptop: Asus UX32A | Nas: Synology DS1813+ | Smarthem: Homey |

Permalänk
Medlem

Jag har ett HD 7970 med FC (fullcover) vattenbklock. 7000-serien är dessutom den bäst överklockande från de senaste 10 åren om det intresserar dig.

Permalänk
Medlem

Tjena, har ett r9 280, en Corsair H55 med kapade slangar (kört custom slangar till pump/block) och en kraken G12 liggandes. Kortet passar bra i bokhyllan så beror på hur sugen du är. Finns i Solna om du är intresserad. Finns även en kraken x52 om du är sugen på lite mer rgb-stuk

Visa signatur

5800x3d, 32 GB G.SKILL Trident Z RGB @ 3800 MHz CL16, X570i Strix, RX 6900 XT Waterforce, Samsung 990 2TB, CM V850w, EK Magnitude CPU block, 240+120 PE rad, 2x240 PE extern radiator, stadig ström av kaffe (till mig, inte datorn...)