Fractal Design Meshify C Dark TG - Nyskick!

Permalänk
Medlem

Fractal Design Meshify C Dark TG - Nyskick!

Säljer ett helt nytt Meshify C Dark TG. Jag har endast öppnat paketet en gång och kontrollerat chassit. Sedan insåg jag att det var för litet för mitt enorma grafikkort, och insett att det var för sent att returnera.

Så kort sagt: Det är i totalt nyskick; allt är inplastat efter bästa förmåga som det var innan.

Pga rådande pandemi vill jag inte köra avhämtning utan endast skicka via Postnord. De är dyra men jag har inget annat alternativ. Dock är det givetvis försäkrat och med kollinummer.

Tror att frakten borde ligga på ca 200-300 kr så priset jag skulle vilja ha är 800 kr inkl frakt. Borde vara minst 200 kr billigare än i handeln.

Uppskattar snabb affär utan prutning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vill inte vara en douche, men dom ligger på 1090:- med gratis frakt på de flesta stora sidorna, så ditt pris +frakt är nog i samma nivå.

Hursomhaver, lycka till med försäljningen

Permalänk
Medlem
Skrivet av emgos:

Vill inte vara en douche, men dom ligger på 1090:- med gratis frakt på de flesta stora sidorna, så ditt pris +frakt är nog i samma nivå.

Hursomhaver, lycka till med försäljningen

Tack, men jag skrev 800 inklusive frakt.

Permalänk
Avstängd

Om du ändrar dig om prutning, skriv till

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonah312:

Om du ändrar dig om prutning, skriv till

Vad hade du in mind? Tyvärr har jag inget större utrymme eftersom frakten blir så pass dyr för mig. Så vill gärna få en femhundring exkl frakt åtminstone; går minus på affären i vilket fall men försöker undvika en alltför stor sådan. ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av danielwerner:

Säljer ett helt nytt Meshify C Dark TG. Jag har endast öppnat paketet en gång och kontrollerat chassit. Sedan insåg jag att det var för litet för mitt enorma grafikkort, och insett att det var för sent att returnera.

Så kort sagt: Det är i totalt nyskick; allt är inplastat efter bästa förmåga som det var innan.

Pga rådande pandemi vill jag inte köra avhämtning utan endast skicka via Postnord. De är dyra men jag har inget annat alternativ. Dock är det givetvis försäkrat och med kollinummer.

Tror att frakten borde ligga på ca 200-300 kr så priset jag skulle vilja ha är 800 kr inkl frakt. Borde vara minst 200 kr billigare än i handeln.

Uppskattar snabb affär utan prutning.

Läs hela annonsen här

Vart i Stockholm finns chassit? Och om du kan tänka dig att bjuda på frakt på 2-300:- betyder det att du kan tänka dig att dra av samma belopp om man hämtar chassit?

Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av danielwerner:

Tack, men jag skrev 800 inklusive frakt.

Damn, sorry.

Permalänk
Medlem

Ett tips angående frakta. Om någon vill hämta kan du ju ganska enkelt göra upp att personen i fråga hör av sig när de är utanför varpå du lämnar kartongen utanför dörren och köparen plockar upp den. Så blir det noll kontakt och slipper eventuell frakt.