ASUS GeForce RTX 2070 SUPER Strix Gaming OC 8GB

Permalänk

ASUS GeForce RTX 2070 SUPER Strix Gaming OC 8GB

Inhandlat ifrån komplett 080520
Säljes pga uppgradering
Kvitto kartong finns kvar
Tänkte köra bud någon dag tills jag e nöjd

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

2500 plus frakt

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

2700kr + frakt

Permalänk
Medlem

3000 kr plus frakt

Permalänk

Har fått ett bud av @Lacke7894 som jag har godtagit i pm

Permalänk
Medlem

Får man fråga på hur mycket?
Har en vän som är intresserad, beroende på pris.

Visa signatur

NiaZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av NiaZ:

Får man fråga på hur mycket?
Har en vän som är intresserad, beroende på pris.

Vill inte förstöra tråden... Men har han redan accepterat ett pris sås har han. :/

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte budgivningen. Så vi har ett ledande dolt bud just nu? Eller är budgivningen över? Om du är intresserad av att budgivningen går högre föreslår jag att det dolda budet skrivs ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KabelA:

Jag förstår inte budgivningen. Så vi har ett ledande dolt bud just nu? Eller är budgivningen över? Om du är intresserad av att budgivningen går högre föreslår jag att det dolda budet skrivs ut.

TS skrev att hen har "godtagit ett bud" det vill säga att budgivningen är över såvida inte köparen drar sig ur.

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Skrivet av NiaZ:

Får man fråga på hur mycket?
Har en vän som är intresserad, beroende på pris.

Skrivet av KabelA:

Jag förstår inte budgivningen. Så vi har ett ledande dolt bud just nu? Eller är budgivningen över? Om du är intresserad av att budgivningen går högre föreslår jag att det dolda budet skrivs ut.

Jag har godtagit ett bud på 3300kr ink frakt, skulle han av någon förmodan hoppa av affären idag. Så kommer jag sälja till någon annan

Permalänk

Kortet e nu skickat och sålt