Byta från Vimla/Hallon för att få eSim, vad är billigast?

Permalänk
Medlem

Byta från Vimla/Hallon för att få eSim, vad är billigast?

Har nu inskaffat en Galaxy Watch 3 och sugen på att testa eSim. Har kollat runt lite på operatörerna men helt sinnes vad dyrt det är i jämförelse med Vimla/Hallon. Sitter för det mesta i närhet till Wifi så har inget behov av en massa surf osv. Betalar 99kr i månaden för 6gb surf per månad och har lyckats få upp en surfpott på 40gb surf nu. Så jag undrar om jag ska vänta på att något av budget operatörerna ska utveckla eSim stöd eller om det går att fixa på ett budget sätt? Vill helst in betala mer än 150-180kr i månaden och vill känna att jag får något för pengarna endå.

Visa signatur

X570S AORUS ELITE AX | AMD Ryzen 7 5800X3D | G.Skill 3600C16-16-16 4x8GB TridentZ | Kingston A2000 1TB M.2 NVMe 2st | ASUS GeForce RTX3080 TUF OC | Corsair Hydro H100x | Phanteks Eclipse P400S | Phanteks Revolt Pro 1000W

Permalänk
Medlem

Halebop Mini 2 GB för 99 kr per månad ?

Dock är det begränsat till 50 samtal och 500 sms såg jag nu...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exxovion:

Halebop Mini 2 GB för 99 kr per månad ?

Dock är det begränsat till 50 samtal och 500 sms såg jag nu...

Men det finns väl bara till Samsung och/eller Apple-watch?

Ändra: Galaxy = Samsung

Permalänk
Medlem

Annars så har du en komplett lista på https://abonnemangsjakt.se/esim/ för både abonnemang och mobiler som är kompatibla med eSIM.

Permalänk

Jag har ett "syster e-sim" eller vad det kallas på Halebop för 49 eller 59 i månaden extra och det funkar kalas.

Visa signatur

PS3 40GB