Permalänk
Medlem

[KÖPES] PSU 850W eller högre

Hej!

Inför stundande inköp av ny GPU nu på onsdag så känns mitt 650W lite för klent. Vill därför se om någon har ett nätaggregat till salu här. Allt på 850W och högre effekt är intressant. Kvitto/garanti är ett stort plus. Gärna inga kina-märken dock.

Så, har ni något - skriv till mig!

Budget: 1000 kr +/- någon hundralapp

Betalar givetvis frakt och erbjuder snabb och smidig affär!

Väl mött!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tips - du har listat annonsen under SÄLJES, men tolkar text som KÖPES?

Permalänk
Medlem

Hej!
Har en EVGA 850 80+ guld modulära, är det av intresse?

Permalänk
Medlem

https://www.inet.se/produkt/6911373/corsair-ax860-860w

Ganska säker på att jag har denna hos mina föräldrar köpt 2014-02. Det vill säga garanti kvar fram tills februari.

Användes 8 månader för mining och har egentligen den dess bara suttit i en htpc som nu är ersatt av en AppleTV.

Återkom om det är av intresse så kör jag till föräldrarna & kollar.

Permalänk
Medlem

Jag har en annons ute på ett Seasonic PX 850W Platinum - Ta en kik! Dock redan en del bud som trillat in.

Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rafi:

Hej!
Har en EVGA 850 80+ guld modulära, är det av intresse?

Skrivet av mgscs:

https://www.inet.se/produkt/6911373/corsair-ax860-860w

Ganska säker på att jag har denna hos mina föräldrar köpt 2014-02. Det vill säga garanti kvar fram tills februari.

Användes 8 månader för mining och har egentligen den dess bara suttit i en htpc som nu är ersatt av en AppleTV.

Återkom om det är av intresse så kör jag till föräldrarna & kollar.

Skrivet av roo:

Jag har en annons ute på ett Seasonic PX 850W Platinum - Ta en kik! Dock redan en del bud som trillat in.

Tack allesammans för era erbjudanden. Jag fick ett toppenerbjudande av @nu1mlock som jag fullföljde ett köp utav. Så jag stänger annonsen nu.

Vänligen Viktor