Permalänk

Eizo Skärm

Asus GeForce GTX 1070ti Cerberus
Blivit över efter uppgradering, så säljes till vettigt pris. Budgivning gäller. Originalförpackning finns kvar och kan skickas. Finns annars i Umeå.

Kvitto från november 2018 finns.

Har använts sparsamt i min fotodator. Har kört den som den är, men den går fint att överklocka. (Provade förra veckan. Drygt 2,1 GHz inga problem i stresstest.) Inga problem med missljud eller annat.

Eizo FlexScan S2231W
22 tums skärm med 1680x1050 i 60 Hz. Inga heta eller döda pixlar. S-PVA-panel med tämligen korrekta färger direkt. (Jag har kört den profilerad.) OBS DVI-anslutning. (Funkar dock till kortet ovan, eller med adapter om du har nyare grafikkort.) Bud från nån 0 kr och uppåt, men den skickas så klart inte.

Läs hela annonsen här

Grafikkort sålt.
Permalänk
Avstängd

1500+frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1700+frakt

Permalänk
Medlem

1900+ frakt

Permalänk
Medlem

2000 + frakt

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk

2100 + frakt

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag kan köpa det för 2200 och jag hämtar det idag. Jag bor också i Umeå

Mvh Kristoffer

Visa signatur

Its not about power, its about balance

Permalänk

Härligt med många intresserade.

Jag låter tråden vara uppe till 22-ish ikväll och hör av mig till den som har högsta budet då.

Permalänk

2300+ frakt

Permalänk
Medlem

2300kr hämtar

Permalänk

Sålt till Edlife, eftersom abbe_petter hoppade av.

Skärmen finns fortfarande kvar, till det facila priset av 0 kr.

Permalänk
Medlem

Jag plockar gärna upp skärmen om det är möjligt

Visa signatur

Computer:
Intel Core i7 6700K, NVIDIA GeForce GTX 1070, 16 GB DDR4, Z170A PC MATE
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Keyboard: Fnatic Gear Rush Mechanical MX RED | Mouse: Logitech G403 | Mousepad: Xtrfy NiP Lightning - Large

Permalänk

Glömde ju skriva att skärmen gick till theCube.

Dvs allt borta.