Xbox One X & Xbox One S Digital Edition

Permalänk

Xbox One X & Xbox One S Digital Edition

Hej Sweclockers,

Efter jag fattat att äga dubbelt så många konsoller än vad det som finns personer i familjen är knas så tänker jag sälja av sånt jag först tänkt behålla, men som bara ligger o dammar just nu i onödan.

Vid release fick jag tag på ett Xbox Series X (till mig) & Xbox Series S (till min son). Innan dess hade jag ett Xbox One X (köpt på releasedagen, Elgiganten) & Xbox One S Digital Edition (1år gammalt, köpt på Inet). Xbox Ones S har främst använts som en mediastation för youtube/netflix/disney+ samt Minecraft till min son (just nu har min Series S samma öde )

Jag vill alltså se om de finns några pengar att få, jag tänkte sätta ihop båda konsollerna i ett paket, så blir det enkelt. Båda konsollerna finns i originalförpackning.

OBS: Det ingår ej spelkontroller, förutom en vit som är till Edition edition, men vänster stick är trasig, den går dock att laga för den händiga, finns instruktioner på youtube. Kontrollen till Xbox One X behåller jag till mina nya konsoller. Kontrollen funkar ändå om msn spelar på pilarna nere på kontrollen.

Skickas helst inte, avhämtning i Ystad får prio. Men går att ordna frakt om man insisterar.

Satt ett pris, men kan ta bud med, men förbehåller mig rätten att inte sälja om priset ej gör det värt besväret.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| Haswell i7 4770k @4.3ghz with Thermalight True Spirit 120| Corsair Vengeance 16 GB DDR3 2400mhz | ASUS Z87-PRO | 2x EVGA Geforce 780 GTX SC SLI | Fractal Newton R3 1000w | Fractal Design Define R4 Titanium | Samsung SSD 840 Series 250gb, Western Digital 750gb 7200RPM | 2x ASUS 24" VG248QE 144Hz |

Permalänk

Har 1600:- i superpresentkort om det är av intresse. Tyvärr ligger ystad en bit bort så det skulle vara najs med frakt.

Permalänk
Skrivet av Sidewalker:

Har 1600:- i superpresentkort om det är av intresse. Tyvärr ligger ystad en bit bort så det skulle vara najs med frakt.

Nja helst i riktiga strålar

Kan skicka men blir la plus frakt isf jue

Visa signatur

| Haswell i7 4770k @4.3ghz with Thermalight True Spirit 120| Corsair Vengeance 16 GB DDR3 2400mhz | ASUS Z87-PRO | 2x EVGA Geforce 780 GTX SC SLI | Fractal Newton R3 1000w | Fractal Design Define R4 Titanium | Samsung SSD 840 Series 250gb, Western Digital 750gb 7200RPM | 2x ASUS 24" VG248QE 144Hz |

Permalänk
Medlem

Om du kunde tänka dig splitta paketet, vad kan du tänka dig att släppa den digitala one s för med frakt?
Med vänlig hälsning, John

Visa signatur

Skräddaren säger nej.

Permalänk
Medlem

Som ovan är även jag intresserad av splittat paket, men för Xbox One X

Permalänk
Medlem

Bjuder 1500:- plus frakt, max 150?, för xbox one x.

Om den är i bra beg skick, inget störande coilwine eller så. Antar att det finns strömsladd och sånt?

Mvh Kjellapa

Permalänk
Medlem

Finns något kvar? Har skickat PM, har möjlighet att hämta. Mvh