Angående data återställning

Permalänk
Avstängd

Angående data återställning

Hej, jag har några 3´5 hårddiskar liggandes som jag skulle vilja försöka återställa data på. Någon som har tips på bra företag för detta ändamål? Mvh

Visa signatur

Jag kom, jag såg, jag fick panik och sprang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pistvakt83:

Hej, jag har några 3´5 hårddiskar liggandes som jag skulle vilja försöka återställa data på. Någon som har tips på bra företag för detta ändamål? Mvh

Vad är det för fel?

Utan att veta mer föreställer jag mig att någon kommer föreslå t.ex. Ibas och att du sedan svarar att det är alldeles för dyrt, osv, osv. Brukar bli samma grej i alla trådar av den här typen.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Avstängd

Jag kollade Ibas nu och HERREGUD vad billigt! Jag ska genast kontakta dem. Tack för snabbt svar!

Visa signatur

Jag kom, jag såg, jag fick panik och sprang.

Permalänk
Medlem

Om du behöver återställa data på olika media, använd då speciell programvara. Till exempel är Easus eller Partition Recovery den bästa lösningen.

Permalänk
Medlem

Kolla

Skrivet av Pistvakt83:

Hej, jag har några 3´5 hårddiskar liggandes som jag skulle vilja försöka återställa data på. Någon som har tips på bra företag för detta ändamål? Mvh

Du kan alltid kolla med Gotland HDD Recovering.
Priser i en helt annan liga!
/Roger

Visa signatur

/Roger

Permalänk
Avstängd

Stort tack för svaret, ska kolla upp dem!

Visa signatur

Jag kom, jag såg, jag fick panik och sprang.