Rensning gammalt moderkort, processor och ljudkort

Permalänk
Medlem

Rensning gammalt moderkort, processor och ljudkort

Efter många uppgraderingar kan jag inte längre hitta en nytta för dessa komponenter.

Jag säljer moderkort, processor och RAM som ett paket.
Pris är minimum pris nedan + frakt, eller högsta bud + frakt.
Alla bud i kommentarstråden, tack. Har ingen tanke på tid för slut på budgivning men inte mer än två veckor om minimipris budas.

Minimumpris paket: 200kr.
Minimumpris ljudkort: 100kr.

Moderkort:
ASUS M4A79XTD EVO
https://www.asus.com/us/Motherboards/M4A79XTD_EVO/
Tillbehör utöver en IDE-kabel är borttappade över åren, men originallåda + antistatpåse ingår.

Processor:
AMD X4 965 Black Edition
(Notera att denna processor inte stödjer SSE4.1, har läst att vissa nyare spel inte fungerar utan workarounds)

RAM:
4x4GB DDR3 1333MHz
https://www.corsair.com/us/en/Categories/Products/Memory/XMS3...

Ljudkort:
ASUS Xonar D2 (PCI)
https://www.asus.com/us/Sound-Cards/Xonar_D2PM/
Alla tillbehör finns kvar så vitt jag vet, optisk S/PDIF inkl, adaptrar, MIDI (5-pol DIN), 3.5mm till RCA etc.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.

Permalänk
Medlem

200kr + frakt för mb ram cpu

Visa signatur

Asus PQ5__XEON X5460 @ 4GHz__4x2GB Corsair Dominator 1066MHz
Giagabyte Gtx 560 TI__ Corsair RM650_Thermaltake kylare
OCZ Vertex 4 256GB__WD 1.5 TB__Antec 1200__Win 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av newflag:

200kr + frakt för mb ram cpu

Noterat, får se hur intresset är, är det ljummet så har jag inga problem att sälja för det.

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.

Permalänk
Medlem

250kr + frakt för mb ram cpu

Permalänk
Medlem

300 kr + frakt.

Permalänk
Medlem

@TMG
@Zippman
@newflag
Bud noterade, kan sätta budstopp till nu på torsdag 25:e Feb kl 22:00 för paket med moderkort, cpu och ram. Tid för inlägg i tråden gäller, bud efter deadline hedras inte.

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.

Permalänk
Medlem

@TMG
@Zippman
@newflag

Noterade nu att jag skrivit fel på RAM, det är 4x2GB, inte 4x4GB. Gör gärna eventuell justering av era bud därefter.

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Strepto:

@TMG
@Zippman
@newflag

Noterade nu att jag skrivit fel på RAM, det är 4x2GB, inte 4x4GB. Gör gärna eventuell justering av era bud därefter.

Avvaktar för tillfället i sådana fall. Inte så roligt att sitta fast med 8 GB utan uppgraderingsmöjligheter. Hör av dig om ingen annan är intresserad.

Permalänk
Medlem

Zippman är kontaktad, återkommer till övriga om det inte går i lås.

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.

Permalänk
Medlem

Paket med moderkort, cpu och ram är nu sålt.

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.