PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

Inte fått Mail ännu, kmr säkert inte bli utvald. Om någon blir utvald och inte ska ha sin så står jag gärna i kö på den hah!

Permalänk
Medlem

Gissar som tidigare har man inte fått första minuterna så är man körd på EG

Permalänk
Medlem

Äsh då! Då verkar det ha blivit nit den här gången också. Får gott vänta på att webhallen ska komma till September!

Grattis till alla som får köpa! Hur sjukt det nu inte känns att skriva det...

Edit: Där kom negativa beskedet. Bläää

Permalänk
Medlem

Fick mejl om att jag blev utvald, ass taggad!!!!!

Permalänk

Inte fått något mail än, antar att det betyder förlust :/

Edit: Ja där kom mailet, ger upp och sätter mig i mitt hörn med brorsans ps4a och försöker drömma mig bort till det alternativa universum där en har ett ps5

Permalänk

Inte utvald den här gången heller, får hoppas att man hinner på mediamarkt

Permalänk
Medlem

Blev inget denna gång tyvärr

Permalänk
Medlem

Inte utvald :/

Permalänk
Medlem

Inte min tur

Permalänk
Medlem

Asså fyfan vad trött jag blir. Inte utvald.

Permalänk
Medlem

Blev inte heller utvald denna gång.. Tråkigt!

Permalänk
Medlem

Tyvärr ingen tur här heller..

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna!
Här var det nitlott igen, men hade inte väntat nått annat heller..

Visa signatur

I5 9600K - Hyper 212 EVO - Corsair 3200MHz 4x8GB - ASUS Z390-F GAMING - 850 PRO 512GB - 860 EVO 500GB - Asus GTX1070 OC - EVGA Supernova G2 650w - Corsair Carbide 275R + Samsung Q60R 75" + Logitech Z906 + PS5

Permalänk
Medlem

Verkar som att de skickade ut mail till de som blev utvalda först Fick också ett blankt nej.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

6 gången gillt, ingen kod. Grattis till alla som fick en kod :)!

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Inte utvald nu heller. Har någon en kod som inte kommer användas så skulle jag bli sjukt glad. Grattis alla som "vann"

Permalänk
Medlem

Ganska intressant detta. Jag vann själv på deras andra utlottning tror jag det var. Denna gången hade jag två polare som var med för första gången och båda fick en kod. Tredje kompisen som varit med på alla utlottningar står fortfarande utan konsol.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Fick e-post inte de svar ja trodde ja vann😁😁😁😁

Permalänk

Det blev nit lott här.
så jäkla trist, har polaren i England som bara sitter och väntar på att jag ska skaffa en så vi kan göra en unboxing tillsammans. Börjar känna mig lite dum att han sitter och väntar in mig bara för att vi sa att vi skulle göra det samtidigt. Viste att det skulle bli leverans problem men inte i den här utsträckningen..

Permalänk
Medlem

Jag är lite kluven till retrospelbutikens högre pris. Generellt tycker jag ju det ska vara fritt fram för butiker att sätta de pris de vill. Ingen bråkar ju om att en TV kostar olika på MM jämfört med NoN. Så om inte Sony satt ett pristak så är det ju ändå bättre än att handeln går via scalpers. Det blir bättre konsumentskydd och ger skatteintäkter

Problemet när det gäller en produkt som det just nu råder brist på är att om en butik inser att de kan ta ett högre pris, så finns en risk att denna butik ger sig in i scalper-leken. Jag vet att när Wii släpptes och det var brist, så köpte några mindre butiker upp lager från de större butikerna för att kunna sälja till något högre pris till sina egna kunder.

Edit: Fick ingen kod. Men är glad för de som fick eftersom jag inte vet vad jag skulle göra med en PS5

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem

fan vad alla verkar vinna.. har varit med på alla utlottningar hittills... no luck

Permalänk

Utvald! Skickade beställning direkt!

Permalänk

Äntligen, för er som inte fick nu känns det som att blocketpriserna borde droppa nu. Verkar som att det faktiskt skickas ut många enheter denna vecka.

Extra kontroll för 600, så 6600:-tot för SE o 2 kontroller (skillnad mot blocket ocker..)

Permalänk

Får alla ett mail fast de inte vunnit? Har inte fått något mail än!

Permalänk

Lady fortuna va med en idag, bye bye komplett

Permalänk

Enligt Elgigantens insta lottas överblivna koder ut imorgon.

Permalänk

Ingen lycka denna gången heller. Jagar en konsoll åt polaren..

Permalänk

Är koderna personliga eller kan man ge dom till någon annat? I så fall paxar jag en <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnEDante:

Är koderna personliga eller kan man ge dom till någon annat? I så fall paxar jag en <3

Tror inte dem är personliga, och jag skulle också vilja paxa en ifall någon har en till övers.

Permalänk

Får man ge bort sin kod?