PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waliant:

Mediamarkt, inte Elgiganten

Den finns inte där?

Permalänk
Medlem
Skrivet av StuffnThangss:

Då är min PS5 från MM här! Väldigt snabb leverans måste jag säga. Hoppas ni andra får era konsoller idag eller på måndag!

https://i.imgur.com/DXP2SHd.png

Whaat! Grattis!
Jag beställde också igår kl 15. Men jag har inte fått någon info om att de har skickat den ännu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jossan98:

Den finns inte där?

Kanske var något enstaka exemplar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waliant:

Mediamarkt, inte Elgiganten

https://imgur.com/a/mIuepJz

Mediamarkt inte Elgiganten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Warus:

Kanske var något enstaka exemplar.

Synd Hade gärna fått tag på ett innan Maj, då Resident Evil Village kommer ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jossan98:

Synd Hade gärna fått tag på ett innan Maj, då Resident Evil Village kommer ut.

Yeah skulle ha varit nice att få tag på ett, men får hoppas att det trillar in något...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donhoz:

Det var som fan. Jag bockar av förudmjukelse och ursäktande,

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Max gaming nu!!!!!!

Permalänk
Medlem

Den valda artikeln har inte lagts till i varukorgen, då den tyvärr tagit slut i lager.

Skrivet av Irishman:

Max gaming nu!!!!!!

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem

Någon som hann få igenom på Maxgaming?

Permalänk
Medlem

Nu fick jag en kod från Elgiganten. Och jag som bokade en konsol via MM igår kväll. Men det verkar ju som de som bokar via MM och har fått orderbekräftelse verkligen får sina konsolet?

Permalänk
Skrivet av IsaaKeN:

Någon som hann få igenom på Maxgaming?

Jag fick en orderbekräftelse, men man är såklart aldrig 100% safe förrän den ligger på utlämningsstället

Permalänk
Medlem

Ringde MM och hörde om jag får nån och när den skickas. Fick till svar att jag skulle få en och den skulle skickas idag eller på måndag. För nån timme sen, så fick jag sändningsbekräftelse och kvitto mailat till mig. Så nu är den på väg!

Visa signatur

I5 9600K - Hyper 212 EVO - Corsair 3200MHz 4x8GB - ASUS Z390-F GAMING - 850 PRO 512GB - 860 EVO 500GB - Asus GTX1070 OC - EVGA Supernova G2 650w - Corsair Carbide 275R + Samsung Q60R 75" + Logitech Z906 + PS5

Permalänk
Medlem
Skrivet av IsaaKeN:

Någon som hann få igenom på Maxgaming?

Hade i varukorgen men försvann därifrån när man förde över pengar till rätt konto efter att ha registrerat konto på sidan. Krånglade därefter.
Såg länge att det var 20+ i lager, sen 5+, sedan 1 för at inte fungera

Permalänk
Medlem

Pratade precis med MM, min order håller på och packas och skickas troligtvis i EM. Fick mitt ordererkännande 02:16 i natt
Så, är inget systemfel hos MM.
Håll utkik hos dem, verkar göra lite random släpp!

Permalänk

Var så övertygad att det blivit något fel med lagersaldot hos MM när flera av oss kunde beställa under hela kvällen igår. Det är ju helt fantastiskt att ett playstation i hand kan bli verklighet redan nästa vecka Grattis till alla som lyckades kamma hem ett på MM, till er andra, håll utkik, trycket verkar ju släppa hos flera återförsäljare nu!

Permalänk
Medlem

Jäkla flyt att morsan fick en av de överblivna koderna som Elgiganten skickade ut idag, så nu har jag fått igenom en beställning där! Lycka till ni andra!

Permalänk
Medlem

Har kollat med Mediamarkt nu via tfn. Min order börjar packas. Jag beställde ca 20.30 igår kväll. Så deras ordersystem fungerar 😀

Permalänk
Medlem

Wow. Jag fick en kod idag från Elgiganten. Efter fem misslyckade försök förväntade jag mig definitivt inte en kod på "andrasorteringen".

Permalänk
Medlem

Paketet från MM dök upp för mig också i PostNord-appen och hoppas nu på leverans till ombudet imorgon (även lördagar för Mypack collect i Stockholm, Göteborg och Malmö).

Permalänk

Kul att många verkar få ta i en ps5a! Hoppas att det äntligen börjar lätta så att man snart kan få tag på en konsol🙂

Visa signatur

__________________________________________________________
#Gaming since 1990#
#Med vänliga hälsningar#
#Stefan#

Permalänk
Medlem
Skrivet av HH1:

Paketet från MM dök upp för mig också i PostNord-appen och hoppas nu på leverans till ombudet imorgon (även lördagar för Mypack collect i Stockholm, Göteborg och Malmö).

Aha leverar dom på lördagar också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tr0j4n3N:

Aha leverar dom på lördagar också?

Jag beställde en extra handkontroll från Webhallen igår kväll och den kommer till ombudet (Stockholm) imorgon lördag, enligt spårningen. Samma tjänst, Mypack collect.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HH1:

Paketet från MM dök upp för mig också i PostNord-appen och hoppas nu på leverans till ombudet imorgon (även lördagar för Mypack collect i Stockholm, Göteborg och Malmö).

När igår beställde du?

Permalänk
Skrivet av manne_1:

Har kollat med Mediamarkt nu via tfn. Min order börjar packas. Jag beställde ca 20.30 igår kväll. Så deras ordersystem fungerar 😀

Manne_1 om du inte vill ha koden från Elgiganten så tar jag gladeligen emot den 🙂🙏

Visa signatur

__________________________________________________________
#Gaming since 1990#
#Med vänliga hälsningar#
#Stefan#

Permalänk
Skrivet av Steffvurt:

Manne_1 om du inte vill ha koden från Elgiganten så tar jag gladeligen emot den 🙂🙏

Jag tror koden gäller bara undrar Torsdag

Permalänk
Medlem

Tyvärr ingen kod för mig idag, men men.. 😂

Permalänk
Skrivet av RetroJohan:

Jag tror koden gäller bara undrar Torsdag

Aha! Då är jag med:)

Nu när både Maxgaming, Elgiganten och mm har släpp en del konsoler så känns det som att Netonnet borde vara näst på tur. 😉

Visa signatur

__________________________________________________________
#Gaming since 1990#
#Med vänliga hälsningar#
#Stefan#

Permalänk

CDON var en tag sen att dom fick konsoler