Permalänk
Avstängd

2 stycken Benq 24 tum

Tjena! Blev lite inspirerad av en sweclockersmedlem så jag kör på samma spår.

Skänker bort dessa skärmar till välbehövande. Fungerade sist jag testade. Kablar ingår inte men om det verkligen krisar kan jag kolla om jag har några kablar på vinden.

Finns i tumba!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag kan gärna ta dom. Tänker på mina svärföräldrar som kan skypa med oss

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Vad härligt och hjärtligt i sådana dystra tider, kul att se! <3

Permalänk
Avstängd
Skrivet av djdennistm:

Jag kan gärna ta dom. Tänker på mina svärföräldrar som kan skypa med oss

Hej! Skicka ett PM.

Permalänk
Medlem

Det här är ju fantastiskt kul! Hoppas vi ser fler som hakar på, i dessa tider ska vi alla dra åt samma håll! 👍

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG

Permalänk
Medlem

Har ett radeon gpu till någon som behöver det. upphämtning endast tyvärr då jag har inget packet att skicka. Finns i Göteborg.

xfx radeon 7870

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mitler:

Har ett radeon gpu till någon som behöver det. upphämtning endast tyvärr då jag har inget packet att skicka. Finns i Göteborg.

xfx radeon 7870

Hade suttit bra i datorn jag bygger åt min systerson men göteborg är långväga för mig Gör en skänkesannons, dom är gratis

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG

Permalänk
Avstängd

Finns fortfarande kvar

Permalänk
Avstängd

jag kan ta en om det finns kvar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Panosz:

jag kan ta en om det finns kvar.

Hej! Vill jättegärna bli av med båda samridigt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mr.Pro:

Hej! Vill jättegärna bli av med båda samridigt

skickat pm.