Permalänk
Skrivet av vargeEEEEn:

Hittade tillbaka till WoT för typ 2 månader sen, känns som att trenden går åt rätt håll iallafall

https://i.imgur.com/luGTLXf.png

Nä, det går åt fel håll, du är en belastning för ditt lag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vargeEEEEn:

Hittade tillbaka till WoT för typ 2 månader sen, känns som att trenden går åt rätt håll iallafall

https://i.imgur.com/luGTLXf.png

Kämpa på, så länge det är kul det är det som räknas och låt inga neråt nissar påverka dig, gott om dem.
Många har en tendens att glömma början av sin "spelkarriär"

Visa signatur

Om jag råkar dö i någon FPS beror det uteslutande på problem utom min kontroll, för det kan absolut inte bero på mig ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av FattarNiInte:

Nä, det går åt fel håll, du är en belastning för ditt lag.

Stirra dig inte blind på WR. Dmg och tier går upp, många av tanksen som körts är icke-meta-tanks och mindre spot högre kd tyder på en försiktigare stil. Det släpper, man lär sig nya spelet, man finner en tank och tier man står ut med och WR följer efter. Ge det en månad till.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FattarNiInte:

Nä, det går åt fel håll, du är en belastning för ditt lag.

Hälften av alla spelare kommer alltid vara sämre än medianen, och vara en belastning för sitt lag jämfört med denne...

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk

Har inte spelat på några år, men nu har sonen kommit upp i ålder och vill spela, han har kört Blitz bara tidigare så jag tänkte köra lite med honom, men, vad saker är annorlunda ... blueprints, massa missions och bonds mm, fattar inte vad hälften är. Var som mest aktiv typ, från när det var version 0.6 nått till 2014/15 kanske. Finns det nått bra ställe att läsa sig till vad allt är egentligen?

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem
Skrivet av pekkasteele:

Har inte spelat på några år, men nu har sonen kommit upp i ålder och vill spela, han har kört Blitz bara tidigare så jag tänkte köra lite med honom, men, vad saker är annorlunda ... blueprints, massa missions och bonds mm, fattar inte vad hälften är. Var som mest aktiv typ, från när det var version 0.6 nått till 2014/15 kanske. Finns det nått bra ställe att läsa sig till vad allt är egentligen?

Wargamings hemsida är nog det bästa: https://worldoftanks.eu/

Jag har inte sett att det finns någon sida som har en enkel sammanfattning på allt som har skett. Uppdateringar sker ju ganska ofta, så enklast är väl att du går tillbaka bland nyheterna till ungefär när du slutade spela och läser in dig på vad som skett därefter.

Permalänk
Medlem

@pekkasteele

Som skrivet ovan finns mycket info på hemsidan, men i regel då i nyhetsartiklar som man måste hitta så google kanske är mer effektivt än att bläddra där efter specifika saker.

Annars kan ni ju bara skippa det tills vidare, börja lira och sätt er in i saker allt eftersom.

Edit: Om ni inte lirat era första matcher än, sugna på att bli "rekryterade" för lite extra bonusar (inkl. tier 6/7 premiumvagn)?

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk
Skrivet av e1m1:

@pekkasteele

Som skrivet ovan finns mycket info på hemsidan, men i regel då i nyhetsartiklar som man måste hitta så google kanske är mer effektivt än att bläddra där efter specifika saker.

Annars kan ni ju bara skippa det tills vidare, börja lira och sätt er in i saker allt eftersom.

Edit: Om ni inte lirat era första matcher än, sugna på att bli "rekryterade" för lite extra bonusar (inkl. tier 6/7 premiumvagn)?

Ja nä jag har 2 konton sen tidigare, ett med 7-8 tier X och det andra med några Tier 7 som sonen fick. Jag skapade det när man första gången kunde rekrytera och få bonusar, men det verkar ha "släppt" nu då jag inte spelat på några år tyvärr, så tror inte vi får nån bonus då. Men då skulle jag få en Tier x när det kontot kommit upp till sin första X. Och så var det lite bonusar när man spelat tillsammans mm.

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem
Skrivet av pekkasteele:

Ja nä jag har 2 konton sen tidigare, ett med 7-8 tier X och det andra med några Tier 7 som sonen fick. Jag skapade det när man första gången kunde rekrytera och få bonusar, men det verkar ha "släppt" nu då jag inte spelat på några år tyvärr, så tror inte vi får nån bonus då. Men då skulle jag få en Tier x när det kontot kommit upp till sin första X. Och så var det lite bonusar när man spelat tillsammans mm.

Tror det där med att man fick något när den rekryterade nådde TX var när jag började för 3 år sedan, tror dock inte det var en extra TX gratis, men kanske har fel

Grejen är att om du inte lirat på 60 dagar blir ditt konto "rekryterbart" igen.

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk
Medlem

Hade denna liggandes, vettifasen om jag postat den här tidigare, hittar ju inte med swec-söket ivf. Kan vara användbart för er som funderar på hur ni ska spendera er BP.

Vad det beskriver är genomsnittliga experience man får per fragment, i kolumnen Avg. discount. Till höger om det ser man hur mycket varje universal och national fragment ger i avg exp. Man får t.ex. 1500 exp per universal fragment i tier 10, och 5300 exp per national fragment i tier 9.
Allt avrundat till närmsta 50, för att särskilja tier 4 och 5. Ursprungliga data lätt avrundade och gällande från någon patch ett år tillbaka, ca.

Vad jag vill säga med det är att om du har ont om universal fragments så ska du spendera dem på tier 10, om du har ont om national fragments så ska du spendera dem på tier 9 och om du har ont om fragments överlag så hög tier och helst då tier 9.
Hur snabbt man skulle tjäna in varje fragment på ordinära matcher tas inte i beaktande, du får själv lista ut hur många genomsnittliga matcher ett fragment är värt genom att jämföra din genomsnittliga inkomst, per tier eller överlag.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

@Alakai dålig timing med tanke på att man precis bränt alla fragment på 0-skill crew och böcker

Gjorde ingen fin tabell men kom i alla fall fram till att det var bättre att använda dem på högre tiers när de introducerades, och min tumregel har alltid varit att använda dem på T8-10.

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk
Medlem

@e1m1

Har för mig vi diskuterade just detta, som du nämner, när det introducerades och att det var tydligt att det var högre tiers som var mest banged buck, men aldrig i detalj hur det var uppdelat. Kanske, så länge sen.

Hur går rankat? Jag får aldrig timmarna för att trycka mig upp i brons. Blir ett missat år av rankat i år igen.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

@Alakai

Det går svinbra, jag har redan nått mina mål och har inte förlorat en enda match än!

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk

För nya spelare, lite invite koder (en del går dock ej längre)

https://www.supereasy.com/updated-world-of-tanks-codes-full-l...

Visa signatur

ASUS HERO XI GAMING - Intel Core i9 9900k 3.6ghz - Asus GeForce 2080 TI ROG STRIX - Corsair Dominator Platinum RG Black DDR 3200Mhz 32gb - Samsung 970 Pro nVME 1tb x2 -Corsair AX1600i v1600w - 32" ASUS Rog Strix XG32VQR - 32" AOC CQ32G1

Permalänk
Medlem

EU Server Birthday: 10 Days of Celebrations!
09/04/2021
https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/eu-10th-birthday/

Citat:

.....Premium days, large consumables, Demounting Kits, Personal Reserves, camos, and a Tier III reward tank—just by logging into your account and playing one battle. The daily birthday rewards run for 10 full days—one for each year the EU server has been alive and kicking!.....

Objectives
Play 1 battle
Restrictions
Available from April 10 at 07:00 CEST through April 11 at 07:00 CEST (UTC+2)
Available in all battle types
Available in all vehicles
Once per account........more

Såg just det ovan,
Missade tyvärr själv första dagen med relativt bra gratis godis, rätt bra med grejor för en match.

Så ett slag "orkar jag med" , det har annars gått extremdåligt sista tiden trots hygglig personlig insats i de "roll-over battles" jag fått, så kör nu max 1-2 förlustmatcher med någon/några dagar emellan i alla fall tills det känns som mer "normal mm" igen, finns annat att spela
Men kommer nog under eventet i alla fall köra en match/dag om det passar tidsmässigt.

Visa signatur

Om jag råkar dö i någon FPS beror det uteslutande på problem utom min kontroll, för det kan absolut inte bero på mig ;)

Permalänk
Medlem

Om ni missat videon ovan rekommenderar jag verkligen att se den.
Hade koll på rätt mycket av innehållet men absolut inte allt, gjorde att jag ändrade 3-4 inställningar för vad det nu är värt

Visa signatur

Om jag råkar dö i någon FPS beror det uteslutande på problem utom min kontroll, för det kan absolut inte bero på mig ;)

Permalänk

Swedish Battalion [SWEBA] är en svensk klan med spelglada medlemmar som har en positiv laganda.
[SWEBA] Swedish Battalion • Swedish Battalion • We live to destroy! • Från Norr till Söder strider vi vidare! •

  • Vi spelar Pluton, Befästningsstrid och Specialstrid. Vi spelar för att ha kul med våra aktiva medlemmar och har absolut inga krav på spelarbetyg osv, utan hos oss är alla lika bra oberoende WN8 eller spelarbetyg.

  • Vi använder oss av Discord för att kommunicera med våra medlemmar så DC + mikrofon är ett krav när vi kör lagspel. Vi talar svenska.

  • Dock, åtgärder kring tråkig attityd/negativ kritik mot medlemmar kommer tas. Dvs; uteslutning ur klanen om det framkommer att man behandlat någon illa i klanen. Detta beslutas av respektive ledare i SWEBA.

  • Känner ni er sugna på att gå med så ansök gärna då vi söker mer aktiva spelare till vår klan! Skriv gärna en kort beskrivning utav dig själv och ditt spelande.

  • Rekrytering till SWEBA är för tillfället stängd, men vi hänvisar alla ansökningar till SWEB2 som är en förlängning utav SWEBA. Vi använder samma Discordserver och gör ingen ingen skillnad på SWEBA & SWEB2. Tanken är att båda klanerna är ett med gemensam Discord. Ingen ska vara utanför bara för att man är i andra bataljonen. Vi vill växa inom SWEBA, från Norr till Söder!

[SWEB2] 2nd Swedish Battalion • Swedish Battalion • We live to destroy! • Från Norr till Söder strider vi vidare! •

SWEBA Discord https://discord.gg/RZV5s4d

Välkomna!

Visa signatur

R5 | i5 12600K | RTX 3060 | Z690 | 16 GB RAM | 1 TB M.2 SSD | 3xNH-A14 | NH-D15S | 750 W PSU

Permalänk
Medlem

Did you know..?

Att vissa grupper av individuella moduler och tracks har inte bara individuella HP-pools utan även individuella kostnader för repairs?

Jag har möjligtvis postat denna tidigare, men hittar inte i historiken. Datan har inte ändrats nämnvärt sedan patchen i bild, enligt snabb koll i filerna.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Did you know..?

Att vissa grupper av individuella moduler och tracks har inte bara individuella HP-pools utan även individuella kostnader för repairs?

https://i.imgur.com/ZwqS98h.png

Jag har möjligtvis postat denna tidigare, men hittar inte i historiken. Datan har inte ändrats nämnvärt sedan patchen i bild, enligt snabb koll i filerna.

Intressant, undrar hur stor del av alla som lirar som känner till det.

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av e1m1:

Intressant, undrar hur stor del av alla som lirar som känner till det.

Spelet har ju ett någorlunda tjockt lager av teknik/regler som gör upplevelsen av hur det fungerar mer abstrakt. Det är lätt att kolla på CS och förstå på ett ungefär vad som händer under huven. WoT och motsvarande t.ex. War Thunder har likt D&D-spel ett regelverk som oftast är skymt från oss för att det är inte viktigt för upplevelsen (*host* Disperison! *host* Resistance! *harkel* scan-lines). WoT är att rulla tanks och skjuta, D&D är till större delen att spela roll än att spela.
Andra sidan av spel är kanske AoE, DotA och Minecraft, där man kan ha starka fördelar att veta vad som sker bakom kulisserna, där kunskap om't ger en fördel utöver de som aldrig lär sig om spelet utanför wikin.

Det är värdelös men kuriös kunskap. Passar perfekt i en forum-tråd, speciellt nördarna här. Tack för ni kom till min TEDtalk, glöm inte att like and subscribe.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Loggade in idag, server strul på det jag normalt spelar den här tiden, snurrar just nu.

Blivit lite WoT numera då de envisas med sin Crew 2.0

Visa signatur

Om jag råkar dö i någon FPS beror det uteslutande på problem utom min kontroll, för det kan absolut inte bero på mig ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av cb99:

Loggade in idag, server strul på det jag normalt spelar den här tiden, snurrar just nu.
https://www.youtube.com/watch?v=cSig0oF-DEo

Blivit lite WoT numera då de envisas med sin Crew 2.0

Crew 2.0 är inte implementerat ännu, så vad menar du med att WoT envisas med detta?

Permalänk
Medlem

M60 för bonds, värt nuförtiden?
Är endast något hundra miljoner cred och fåtal miljoner exp från att få tag i alla tanks, så börjar se över bond-tanks.

Även, Frontline var ju riktigt kul i år, ingen stress med att arbeta sig upp till något reward och dynamiken är bättre än tidigare. Synd på B bara men åtgärdas nog till nästa FL. Även, lol tier 9, tier 8 utan guld all the way, det rullar in ändå.

Å nya kommande kartorna är.. bra. Vad har hänt?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

M60 för bonds, värt nuförtiden?
Är endast något hundra miljoner cred och fåtal miljoner exp från att få tag i alla tanks, så börjar se över bond-tanks.

Även, Frontline var ju riktigt kul i år, ingen stress med att arbeta sig upp till något reward och dynamiken är bättre än tidigare. Synd på B bara men åtgärdas nog till nästa FL. Även, lol tier 9, tier 8 utan guld all the way, det rullar in ändå.

Å nya kommande kartorna är.. bra. Vad har hänt?

M60 och 121B är nog de bästa för bonds. M60 är som en snabbare M48.

Permalänk

Spekar WoT med sonen, slutade runt 2013 när han föddes, men nu är vi båda igång. Dock, byggde en ny dator åt han i helgen och då kraschar WoT hela tiden. Har testat att byta ut alla nya delar en efter en men det hjälper inte, han kan köra någon match, sen kraschar det. det enda som jag INTE testat byta ut nu är wifi-kortet och nätagget men tycker inte det borde kunna orsaka kraschar. Installerat om windows efter varje komponentbyte.

någon som har erfarenhet av samma sak? Verar endast va WoT som kraschar, inte Roblox eller minecraft tex.

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

M60 för bonds, värt nuförtiden?
Är endast något hundra miljoner cred och fåtal miljoner exp från att få tag i alla tanks, så börjar se över bond-tanks.

Även, Frontline var ju riktigt kul i år, ingen stress med att arbeta sig upp till något reward och dynamiken är bättre än tidigare. Synd på B bara men åtgärdas nog till nästa FL. Även, lol tier 9, tier 8 utan guld all the way, det rullar in ändå.

Å nya kommande kartorna är.. bra. Vad har hänt?

121B anses väl bättre efter buffarna tror jag, har ingen av de trots att jag har 30k bonds, har inte råd med equipment till dem #F2P-problems

Nice att se att jag inte var ensam om att gilla att de har events utan press, samt tier 9 i FL.

Skulle inte säga att recon-kartorna är bra, men helt klart bättre än många nuvarande.

Skrivet av pekkasteele:

Spekar WoT med sonen, slutade runt 2013 när han föddes, men nu är vi båda igång. Dock, byggde en ny dator åt han i helgen och då kraschar WoT hela tiden. Har testat att byta ut alla nya delar en efter en men det hjälper inte, han kan köra någon match, sen kraschar det. det enda som jag INTE testat byta ut nu är wifi-kortet och nätagget men tycker inte det borde kunna orsaka kraschar. Installerat om windows efter varje komponentbyte.

någon som har erfarenhet av samma sak? Verar endast va WoT som kraschar, inte Roblox eller minecraft tex.

Jag tippar på att det är wifikortet eller nätagget, antagligen det du inte testar att byta härnäst

Testat andra resurskrävande spel (vet inte om Roblox är det, men minecraft kräver väl i alla fall inte så mycket)?

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Puttefnasket:

Crew 2.0 är inte implementerat ännu, så vad menar du med att WoT envisas med detta?

Det skulle ha "åkt in nu" men de ändrade sig återigen pga. spelarbasens missnöje med screw2.0, om du läser på länken nedan så ser du att de skjuter på det i 6 månader eller mer men droppar tyvärr inte konceptet som så,
Crew 2.0: What's On The Horizon?
https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/crew-2-0-next-st...

Citat:

............One thing you can be certain of—the new crew system will not be released to live servers for at least half a year...........

För de som spelat en antal år och har ett antal belöningsbesättningar och investerat i sina besättningar så verkar många med mig säga att när det dyker upp live är det färdigspelat.

Finns en hel del videos i ämnet,
https://www.youtube.com/results?search_query=crew+2.0

Visa signatur

Om jag råkar dö i någon FPS beror det uteslutande på problem utom min kontroll, för det kan absolut inte bero på mig ;)

Permalänk

Hur är det, ibland verkar man kunna sälja gamla guld-tanks och köpa nya, hur ofta är det? Är det värt det? Kan man sälja alla guld man inte vill ha eller är det bara vissa?

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Avstängd

adda mig för pvp

18acresofwood

Permalänk
Medlem
Skrivet av pekkasteele:

Hur är det, ibland verkar man kunna sälja gamla guld-tanks och köpa nya, hur ofta är det? Är det värt det? Kan man sälja alla guld man inte vill ha eller är det bara vissa?

Tror du kan sälja alla, men inte köpa vad som helst (måste väl åtminstone vara köpbar för guld redan).

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz