Permalänk

"Portabel" större skärm, >120 hz

Hejsan!

Söker en "portabel" skärm av större storlek > 22" 120hz med en väska att bära den i.
Vore även fint om det följer med ett skärmstöd.

Så egentligen en helt vanlig slimmad 120hz skärm med en fin väska att bära runt den i.
Gärna displayport

Vikten är inte så viktig osv

Sökt runt en del min inte hittat nått riktigt

Permalänk
Keeper of the Bamse

När du sätter citationstecken runt "portabel", menar du då att den ska vara batteridriven alt driven med USB från datorn, eller får den gå på vanlig 230v?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag köpte en större hard case-resväska från Biltema för 3-400 eller något. I den får en Asus PG279Q plats. Ska jag iväg någon vecka på jobb eller liknande och bo på hotell är det fan guld i kombination med en vettig laptop i separat rygga Packar kläder osv runtom för stötdämpning/utfyllnad. Dock förstår jag om det kanske inte är den "fina väska" du efterfrågar

Permalänk
Skrivet av Printscreen:

När du sätter citationstecken runt "portabel", menar du då att den ska vara batteridriven alt driven med USB från datorn, eller får den gå på vanlig 230v?

Vanlig 230v duger fint