MSI GTX 1660 Ti Gaming X 6Gb twin frozr 7 ***[PRISKOLL,Läsa hela annonsen,TACK!]

Permalänk
Medlem

MSI GTX 1660 Ti Gaming X 6Gb twin frozr 7 ***[PRISKOLL,Läsa hela annonsen,TACK!]

gör en priskoll på mitt Msi 1660 Ti Gaming X 6Gb då jag erbjudits att köpa ett 2000 serie kort.
köpte detta på Inet den 16 Okt 2020 och har knappt använts förutom på helger . ​
vill först och främst ta reda på jag kan få för kortet och skulle det visa sig att priset är så pass bra så är risken stor att jag säljer det nu direkt !
men ja förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och om jag vill och frakt går att orda isf men den får köparen stå för den och kommer packas väl!

riktpris är minst 3500 då GTX 1660 super går för ca 3600 till 4300kr begagnat på tradera och släpptes 2018! 1660 ti släpptes 2019 och jag köpte detta kort för16 okt 2020, kvitto finns digitalt.
även byte kan vara intressant men då söker jag kort med vattenblock!

detta är en priskoll men skulle ett bud som är svårt att motstå dyka upp så är risken stor att jag säljer direkt!
säljer till vem ja vill och om jag vill!

kortet presterar underbart tillsammans med mitt z490 /i5-10600K/16gb 3200 ram (vatten kylt )

Läs hela annonsen här

Lanseringsdatum rättade /Mod
Visa signatur

Intel i9-13900KS EK direct die | ASUS Strix Z790 H-Gaming | ASUS TUF 4070 TI 12gb
Fractal Meshify s2 | Corsair shift Rm1200x | Trident z5 7800 c34
Kingston Fury Renegade 1Tb System + 3x2TB kingston fury NVMe
Samsung Odyssey Neo G7 4K 144hz 43" | Corsair Virtuoso XT RGB
EK FL240+D5 pump, 360x2 45mm rads | Logitech- G915 TKL , G502 X

Permalänk
Medlem

Kan börja med 3500kr

Permalänk
Medlem

3600+frakt.

Delar borttagna /mod
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hej du skriver att den går vattenkylt? Vilket system är det? Ingår originalfläkten? Jag har inget vattenkylsystem. Sen så pratade jag med Alina precis och kortet ska vara på G in i lager. Står valet och kvalet att buda på din eller avvakta några dagar och köpa ett helt nytt oanvänt för 3899 spänn.

Delar borttagna /Mod
Permalänk
Medlem

Jaha då bjuder jag 3k eller så väntar jag in nytt kort tack för info!

Permalänk
Medlem

ToBBää
jag betalade 3583kr för det gaming X kortet nytt INNA pandemin , och på tradera gick ett för 4500 bara för någon dag sedan och det lögre presterande super kortet är just nu uppe i 3800kr !

min mening med denna annons var att hör va folk anser att korten är värt och samtidigt se om någon va sugen på att köpa det för fär då ett pris som gör att jag har råd att uppgradera till det 2080 kortet jag blev erbjuden att köpa men dåtill pandimi fantasi pris !..
det kortet den där kwakasa nämner är ju redan pris satt med pansdemi pris ock kommer scalpas och säljas för 4-5000kr precis som allat annat innom dator marknaden . eller hur @kawasa . efterforskning är allting , speciellt i ett pro dator forum!.

Delar borttagna /mod
Visa signatur

Intel i9-13900KS EK direct die | ASUS Strix Z790 H-Gaming | ASUS TUF 4070 TI 12gb
Fractal Meshify s2 | Corsair shift Rm1200x | Trident z5 7800 c34
Kingston Fury Renegade 1Tb System + 3x2TB kingston fury NVMe
Samsung Odyssey Neo G7 4K 144hz 43" | Corsair Virtuoso XT RGB
EK FL240+D5 pump, 360x2 45mm rads | Logitech- G915 TKL , G502 X

Permalänk
Medlem

Mitt bud på 3500kr kvarstår

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Annonstråd rensad*

Informera gärna om något är fel men låt det inte ta över annonsen!

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Tråd rensad igen*

Är man inte intresserad av varan behöver man inte vara aktiv i tråden, tjafs och bråk hör inte hemma på SweClockers!

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär