Permalänk
Medlem

Netgear D7000

Säljer en Netgear D7000 då jag bytt till mesh, budstart på 500 kr inkl frakt. Sätter budstopp baserat på intresse, detta meddelas i kommentarstråden.

Då jag tidigare sålt saker och det blivit frågor om hur mycket frakten kostar så kommer jag se alla bud som inkl. frakt (alltså jag står för frakten). Jag tillämpar förskottsbetalning, första högsta bud innan stängning vinner. Alla bud i kommentarstråden tack.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.

Permalänk
Medlem

Då säger jag 500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Då säger jag 500

Intresset verkar vara relativt svalt så jag sätter budstopp till kl 20:00 på onsdag så det finns chans att det kommer fram till helgen.

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Strepto:

Intresset verkar vara relativt svalt så jag sätter budstopp till kl 20:00 på onsdag så det finns chans att det kommer fram till helgen.

Fin tanke men det är väl röd dag på torsdag så är tveksam till att det faller så ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Fin tanke men det är väl röd dag på torsdag så är tveksam till att det faller så ut

Ibland har jag minne som en guldfisk... men lagt kort ligger i vilket fall, får ge någon annan chans att buda. Tråkigt att vänta för länge också.

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.

Permalänk
Medlem

Vinnare kontaktad.

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.