Raspberry pi 3 starter kit samt touch screen

Permalänk
Medlem

Raspberry pi 3 starter kit samt touch screen

Säljer ett stycke Raspberry pi 3 start kit som innehåller pi 3, minneskort, chassi, strömadapter, tangentbord, hdmi-kabel och mus. - 500kr medföljer också ett extra svart chassi.

Raspberry pi 7” touch screen (800x480). - 650kr.

Hållare till 7” skärm med plats för både skärm och pi 3. - 170kr.

Säljes helst som komplett kit för 1000kr. Finns att hämta i nyköping eller skickas mot förskottsbetalning.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Hej!
Skärmen funkar den till dator också? Eller är det gjord enbart för hallonet?

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Skärmen funkar den till dator också? Eller är det gjord enbart för hallonet?

Den är specifik för hallonet, använder inte pajens hdmi utan DSI-porten (och några GPIO-pinnar)

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Hej!
Skärmen funkar den till dator också? Eller är det gjord enbart för hallonet?

Skrivet av EinarB:

Den är specifik för hallonet, använder inte pajens hdmi utan DSI-porten (och några GPIO-pinnar)

Exakt.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015