Diablo s24 är det någon SOM SPELAR FORTFARANDE?!

Permalänk

Diablo s24 är det någon SOM SPELAR FORTFARANDE?!

någon som fortfarande lirar detta 9 år gamla spel?

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

Ja?

Visa signatur

Asus Maximus VII | Intel 4770 3.2GHz | 16GB Kingston 2133MHz | Asus GTX770 2GB SLI | Corsair H70 | Intel PCI Express 256GB SSD | Seagate 2TB HDD

Permalänk
Skrivet av modaset:

Där ser man. Denna säsong är ju nästan rolig med de nya itemsen

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk

Jodå lirar som Monk, men gillade S23 bättre.

Visa signatur

"?"

Permalänk
Medlem

Kör med Monk. Betydligt enklare än ww-barb

Spelat ca 100 timmar och är lite över paragon 1600

Har klarat en GR128 på runt 9 min som bäst och inte orkar pusha mer.

Farmar mest xp och lite items jag saknar.

Min profil

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Medlem

Hur länge har denna season varit igång? Installerade det men tog väl 5 min innan jag stängde av det, samma upplägg som tidigare, leta boost och sen bli tvunge att leecha tills man får nog med items att klara sig själv typ.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeoplesMC:

Hur länge har denna season varit igång? Installerade det men tog väl 5 min innan jag stängde av det, samma upplägg som tidigare, leta boost och sen bli tvunge att leecha tills man får nog med items att klara sig själv typ.

En månad tror jag. För mig startade 7e jul

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Medlem
Skrivet av palusa:

Kör med Monk. Betydligt enklare än ww-barb

Spelat ca 100 timmar och är lite över paragon 1600

Har klarat en GR128 på runt 9 min som bäst och inte orkar pusha mer.

Farmar mest xp och lite items jag saknar.

Min profil

Så många timmar har inte jag spelar tröttna runt 800 paragon då jag gjort allt är upp runt 1150 pargon nu

Skrivet av PeoplesMC:

Hur länge har denna season varit igång? Installerade det men tog väl 5 min innan jag stängde av det, samma upplägg som tidigare, leta boost och sen bli tvunge att leecha tills man får nog med items att klara sig själv typ.

Säsongen starta 23 juli 17:00

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeoplesMC:

Hur länge har denna season varit igång? Installerade det men tog väl 5 min innan jag stängde av det, samma upplägg som tidigare, leta boost och sen bli tvunge att leecha tills man får nog med items att klara sig själv typ.

Spela själv då om du nu tycker det är så tråkigt att få allt serverat? Klart fasen det blir tråkigt om du hoppar in i slutet direkt utan att ha något mål ö.h.t.

Slutade säsongen för någon dag sedan då jag tog 137 helt solo som Monk. Nytt PB både i paragons och Grift Blev rank 8 som bäst men sen tog det stopp. Behövde mycket mer tid för att ha en chans mot de som farmar i 4P.
D3 profil

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem

Spelar också men på PS5 då. Kör wizard (paragon 600 nånting) och fått min första primal och fått ett av de nya vapnen. Sett folk som legat på 2500 paragon redan. Är en sucker på nya seasons och spelar nästan alltid när de dyker upp.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pamudas:

Spela själv då om du nu tycker det är så tråkigt att få allt serverat? Klart fasen det blir tråkigt om du hoppar in i slutet direkt utan att ha något mål ö.h.t.

Slutade säsongen för någon dag sedan då jag tog 137 helt solo som Monk. Nytt PB både i paragons och Grift Blev rank 8 som bäst men sen tog det stopp. Behövde mycket mer tid för att ha en chans mot de som farmar i 4P.
D3 profil

Heheh det är väl mer som att hoppa in i början då det tar väl typ 5 minuter till level 70. Du hamnar väl praktiskt taget på samma plats om du levlar själv då alla grejer du plockat på dig blir basically värdelösa så fort du blir 70.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeoplesMC:

Heheh det är väl mer som att hoppa in i början då det tar väl typ 5 minuter till level 70. Du hamnar väl praktiskt taget på samma plats om du levlar själv då alla grejer du plockat på dig blir basically värdelösa så fort du blir 70.

Nej du tar inte lvl 70 på 5min om du kör själv.
Att gear blir utbytt är ju inte direkt något konstigt i ett ARPG? Det är ju meningen med spelet

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pamudas:

Nej du tar inte lvl 70 på 5min om du kör själv.
Att gear blir utbytt är ju inte direkt något konstigt i ett ARPG? Det är ju meningen med spelet

Klart, det är de jag menar, tar ju ett par timmar till 70 om du skulle köra solo, men att du ligger ungefär på samma spot som efter en 5 mins boost.

Och det har man ju gjort tidigare, eller första dagen på säsongen. Efter adventure mode kom slapp man ju det.

Sen dess har väl spelet börjat så fort du fått ett fullt set och kan plöja på bäst man vill.

blir boostad nu får väl ge de en chans ^^