Grafikkort för 1080p runt 2000kr

Permalänk

Grafikkort för 1080p runt 2000kr

Hej! Mitt nätaggregat dog och tog grafikkortet med sig.

Nu behöver jag något att spela på!

  • Apex Legends

  • Grand Theft Auto V

  • Red Dead Redemption 2

Föregående kort var ett R9 290x 4GB underklockat till att prestera sämre än ett R9 290 stock. Men det klarade dessa spel på 1080p i till mestadels 60fps!

Söker något runt 2000kr, kan gå några hundralappar över för rätt kort!

Söker till exempel RX 470, RX 480, RX 570, RX 580, RX 590, GTX 970, GTX 1060, GTX 1650, GTX 1660. Kom gärna med förslag!

Läs hela annonsen här

Förtydligande skrift
Permalänk

Har ett 660Ti som har funkat bra,så det går att köpa för en billig peng...Spelat Destiny2 med ok fps

Permalänk
Medlem

Tja! Har testat apex på en del kort bl.a några av de du nämner och det minsta jag skulle satsa på är ett RX580 GTX980 eller GTX980 Ti.

Permalänk
Skrivet av Monxen89:

Tja! Har testat apex på en del kort bl.a några av de du nämner och det minsta jag skulle satsa på är ett RX580 GTX980 eller GTX980 Ti.

Tack för tipset!

Permalänk
Skrivet av SteeILord:

Har ett 660Ti som har funkat bra,så det går att köpa för en billig peng...Spelat Destiny2 med ok fps

Går inte lika bra i Red Dead Redemption 2, jag måste tyvär leta vidare. Tack för ert erbjudande!

Permalänk

Ändrat annonsen för högre pris!

Permalänk
Medlem

Hejsan, har både ett Rx 470 4gb (XFX RS)
Och ett gtx 1060 6gb (ASUS STRIX)

Du får gärna ge bud o PM om det är utav intresse

Permalänk
Skrivet av Denaca:

Hejsan, har både ett Rx 470 4gb (XFX RS)
Och ett gtx 1060 6gb (ASUS STRIX)

Du får gärna ge bud o PM om det är utav intresse

Skickat PM!

Tar gärna emot fler bud!

Permalänk

Annons avslutad tills vidare! Hittade grafikkort på annat håll. Tack för alla inlägg!

Permalänk
Medlem

Har ett 1070 som jag släpper för rätt pris i centrala Jönköping så ingen frakt. Skulle det va av intresse inför framtiden så får du gärna höra av dig.

Visa signatur

MacBook Air | iPhone