Permalänk
Medlem

6 st WD Red 4TB Hårddiskar

6 st likadana:

  • Storlek: 4TB

  • Modell: WD40EFRX

  • Tillverkningsår: 2015

  • Power-on hours (enligt SMART): ~8000

  • Start/stop count (enligt SMART): ~80

Säljer de då jag uppgraderat diskarna i min NAS.

Finns hos mig i Stockholm, skickas ej. Delar inte på de, säljer de endast tillsammans.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Hedersmedlem

Hej! Jag köper gärna. Jag kan komma och hämta idag.

En fråga dock: ~8000 timmar är cirka 10 månader, har det varit en cold storage-NAS?

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kr^PacMan:

Hej! Jag köper gärna. Jag kan komma och hämta idag.

En fråga dock: ~8000 timmar är cirka 10 månader, har det varit en cold storage-NAS?

Hej! Nej det var inte cold storage, de snurrade 24/7, men bara under ungefär ett år innan jag uppgraderade dem då jag behövde mer utrymme. De har efter det stått stilla några år. Har rätt nyligen wipeat de och gjort SMART-tester, så de verkar funka fint.

Det är bara att PM:a om du är intresserad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av rools:

Finns hos mig i Stockholm, skickas ej. Delar inte på de, säljer de endast tillsammans.

Loud and clear, men, om någon vill ha 4 så är jag intresserad av 2.

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem
Skrivet av simonw:

Loud and clear, men, om någon vill ha 4 så är jag intresserad av 2.

Om Kr^PacMan hoppar så kan jag ta dom 4 du inte behöver om du kan frakta dom till mig.
Du är så pass aktiv i forumet att jag inte ser något problem att swisha dig och du löser den fysiska affären åt oss båda.

Visa signatur

CITERA OM DU VILL HA SVAR! :)

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.