I5-8600k, B365M-itx, 16Gb 2666, 1tb m.2, 750w xfx mm.

Permalänk

I5-8600k, B365M-itx, 16Gb 2666, 1tb m.2, 750w xfx mm.

Tjenare SweClockers!

Säljer av gamla delar som bara ligger och tar plats. Ett B365M-itx laddat med 16gb ram och 8600k. Finns ingen kylare då den fick leva vidare i nya riggen.

Till detta finns även en ett år gammal 1tb m.2 nvme från Kingston samt ett 750w Xfx pro psu med mängder av kablar och anslutningar... Ger ifrån sig lite härligt coilwhine vid högre load men fungerar annars som det ska.

När jag ändå håller på så säljer jag även av brorsan gamla chassi av märket Corsair. Stort som ett hus så gott om plats för komponenter, hårddiskar osv. Sitter 3 corsair fläktar i och även fläktkontrol på framsidan som bör fungera. Ej orkat testa den. Finns led belysning i med ett litet sött kontrolkort på baksidan, bör också fungera för den som orkar koppla in. Massa kablar som sata osv sitter fast stripade så dom fås med vare sig köparen vill eller ej.

Finns 2 fläktar brevid, en Corsair och en nyare Noctua i elegant svart och brun färg. Följer med fina ringar i diverse färger till Corsair fläktarna.

Precis testkört Cpu, psu osv men skulle la kanske gå att testa på plats. Håller budgivning i några dagar, säljes helst som paket och i skicket som det står. Damm inkluderat.

Jag finns i Kungälv 15 minuter norr om GBG men skulle kunna mötes i närliggande område om jag har vägarna förbi. Säljer till den jag vill.

//Elias

Läs hela annonsen här

Permalänk

Nåt riktpris för mobo+cpu? Tänkt o bygga en liten htpc men inte sugen o lägga ut för mkt på den dock

Permalänk

Jag kan bjuda på m2 nvme tjoflöjten.
600:-

Permalänk
Medlem

2300 + frakt för mobo/cpu/ram/ssd

Permalänk
Medlem

1800+frakt för mobo,cpu,ram.

Visa signatur

Its not about power, its about balance

Permalänk
Skrivet av Dorkchicken:

Nåt riktpris för mobo+cpu? Tänkt o bygga en liten htpc men inte sugen o lägga ut för mkt på den dock

Hösta bud just nu är 1800.

Permalänk
Skrivet av MindTaste:

Jag kan bjuda på m2 nvme tjoflöjten.
600:-

Noterat

Permalänk
Medlem

2500 + frakt för cpu/mobo/ram/ssd 😊

Permalänk
Skrivet av PoXe:

2500 + frakt för cpu/mobo/ram/ssd 😊

Noterat. Håller budgivningen uppe ett tag till.

Permalänk

Håller budgivningen öppen tills torsdag.

Permalänk
Medlem

650kr + frakt för m2 enheten

Permalänk

Har avslutat budgivningen, kommer kontakta i pm. De som inte svarar kommer jag hoppa över om det går för lång tid.