Permalänk

LG 32”

Min käre sambo hävdar att storleken inte har någon betydelse, jag hävdar att hon har fel. Så efter att ha investerat i en lite mer än dubbelt så stor tv så står denna nu bara i vägen och önskar att hitta ett nytt hem som uppskattar den.

Är du samariten som tar sig till Gränby området i Uppsala och hämtar upp denna? Eller kommer den behöva möta sitt öde på tippen?

Om du känner att du vill ta ansvar för den så har du till på söndag vid 14:00 att rädda den. Annars har jag inget annat val än att låta den möta sitt öde.

Övrigt:
Modell - 32LH4020-ZC
https://www.lg.com/se/tv/lg-32LH4020

Funkade sist den användes.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hjälten i nöden har dykt upp! Helt otroligt att jag också bor i gränby. Blir nice att ha denna som tredje skärm kanske, annars får jag köra tricket som alla andra i lägenhetskomplexet kör med; Lägg ut möbler och dylikt du inte vill ha tills någon plockar hem den Kontakta mig i pm!

Permalänk
Skrivet av seraj5:

Hjälten i nöden har dykt upp! Helt otroligt att jag också bor i gränby. Blir nice att ha denna som tredje skärm kanske, annars får jag köra tricket som alla andra i lägenhetskomplexet kör med; Lägg ut möbler och dylikt du inte vill ha tills någon plockar hem den Kontakta mig i pm!

Kan inte säga nej till en hjälte, du har PM!

Permalänk
Medlem

Annars hämtar jag den!

Visa signatur

AMD 3700x, 1700 GB SSD, 18 TB HDD, 32 GB RAM, MSI RTX3070, Dubbla Blueray brännare.

Permalänk

Hämtad av @seraj5 , stänger annons nu.

Permalänk

Annonsören har avslutat denna annons.