Söker Ryzen-kylare i Göteborg

Permalänk

Söker Ryzen-kylare i Göteborg

Söker kylare som går att montera på en AM4 platform. Minst en Wraith Spire, dvs minst en stockkylare med kopparbas, men helst en tornkylare som går att montera vertikalt.

Tänkter mig en 50-lapp för en Wraith Spire och 200kr för en tornkylare.

Vill helst kunna hämta den i Göteborg då frakten blir lite för dyr för att det ska vara värt att skicka.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en Wraith Spire som du kan få om du behöver en. Finns att hämta i Västra Frölunda alternativt inne i stan om vi kan synka upphämtningen när jag e inne på kontoret.

Edit: Nu när jag tänker på det så kanske det e en Wraith Stealth, fick den med köpet av en 5600g.

Visa signatur

Ryzen R9 5900X | Dark Rock Pro 4 | Gigabyte Pro 3060 Ti | MSI B450 PRO CARBON AC | 32GB Corsair Vengeance LPX 3600 MHZ

Permalänk
Skrivet av z3poxx:

Jag har en Wraith Spire som du kan få om du behöver en. Finns att hämta i Västra Frölunda alternativt inne i stan om vi kan synka upphämtningen när jag e inne på kontoret.

Edit: Nu när jag tänker på det så kanske det e en Wraith Stealth, fick den med köpet av en 5600g.

Tack ändå.

Permalänk
Medlem

Jag har nog en Wraith Prism liggandes, ska försöka komma ihåg att kika efter jobbet.

Permalänk
Skrivet av herc:

Jag har nog en Wraith Prism liggandes, ska försöka komma ihåg att kika efter jobbet.

uppskattas! betalar så klart lite mer för top-modellen