Permalänk

TUF GAMING B550-plus

Säljer detta moderkort och potentiellt ett nätaggregat då jag har planer att skaffa ett annat lite kraftigare istället till mitt datorbygge. Köptes som ett paketpris via mitt jobb men har inte användning för dessa två delar. Båda förpackningarna är oöppnade.

Startbud 1400kr för moderkortet

Finns möjlighet att köpa till en ASUS TUF GAMING 650W 80+ Bronze för 900kr

Tänker att annonsen ligger uppe t.om. tisdag kväll (12/10-2021) 21:00.
Betalning sker via Swish, upphämtning i Gislaved men kan skickas om frakt betalas

Läs hela annonsen här

kollade inte så noga på priset
Permalänk
Medlem

Samma moderkort finns på Elgiganten för 1490.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Skrivet av Ykalon:

Samma moderkort finns på Elgiganten för 1490.

ah, kollade tydligen inte upp så mycket innan jag lade ut annonsen ser det ut som, tack för feedback iaf.

Permalänk
Medlem

Finns kvitto på moderkortet? För ev garanti.

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz

Permalänk
Skrivet av OC&Burn:

Finns kvitto på moderkortet? För ev garanti.

Moderkortet och nätaggregatet är en del av en bundle från Elgiganten. Men ja, kvitto finns på köpet.

Permalänk
Skrivet av kakmonsters:

Säljer detta moderkort och potentiellt ett nätaggregat då jag har planer att skaffa ett annat lite kraftigare istället till mitt datorbygge. Köptes som ett paketpris via mitt jobb men har inte användning för dessa två delar. Båda förpackningarna är oöppnade.

Startbud 1400kr för moderkortet

Finns möjlighet att köpa till en ASUS TUF GAMING 650W 80+ Bronze för 900kr

Tänker att annonsen ligger uppe t.om. tisdag kväll (12/10-2021) 21:00.
Betalning sker via Swish, upphämtning i Gislaved men kan skickas om frakt betalas

Läs hela annonsen här

Annonsen får ligga kvar ett tag till då jag vill se om det finns något intresse för kortet. Har du ett seriöst bud så skicka gärna ett PM till mig, som sagt. Kvitto finns och det är inköpt bara för några dagar sedan (07-10-2021)