Permalänk
Medlem

Gigabyte G34WQC 34" 144Hz

Säljer skärmen efter uppgradering. Inköpt 2020-12-28 på fyndhörnan på Inet.se. Anledningen till att den låg där var att foten till skärmen var skadad, se bild 4. Bortsett från detta så funkar själva skärmen utan några problem samt inga döda pixlar vad jag märkt av vid test. Nypris ligger på 5990kr idag.

Kvitto, tillbehör samt förpackning finns och Gigabyte ger 3 års garanti enligt deras hemsida(https://member.aorus.com/nordic/productwarranty) så lite mer än 2 års garanti återstår från Gigabyte.

Mer info om skärmen finns här: https://www.displayninja.com/gigabyte-g34wqc-review/

Prioriterar upphämtning inom Göteborg. Skall den skickas så tror jag frakten ligger nära 300kr eftersom förpackningen är både stor och väger mycket.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 2 000 kr Börjar med
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 100 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

intel i7 5960X - MSI X99A Godlike Gaming - 32GB Trident Z DDR4 - EVGA 1070ti - AX1500i - intel 750 ssd 1.2tb - Enthoo Primo SE Red - Bitspower & EKWB cooling

Permalänk
Nytt bud: 2 150 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 200 kr hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 2 400 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 800 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

intel i7 5960X - MSI X99A Godlike Gaming - 32GB Trident Z DDR4 - EVGA 1070ti - AX1500i - intel 750 ssd 1.2tb - Enthoo Primo SE Red - Bitspower & EKWB cooling

Permalänk
Nytt bud: 3 000 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Avslutar budgivning 18.00 imorgon om inte mitt köp nu pris nås först.

Permalänk
Medlem

Har fått ett erbjudande på köp nu pris via pm. Så skärmen är såld, avvaktar med att stänga annonsen tills köpet är genomförd.

Permalänk
Medlem

Skärmen är såld till Hagusen. Tack alla andra för visat intresse.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad