Laktosläskers - medbor delivers the pain

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

Så du går faktiskt ned i vikt av dessa drycker?

Förlorar vätska, ja. Men jag gör ju inte om misstaget.

Inulin är en ännu värre tillsats som omvandlar mina tarmar till sprängfyllda gaslager.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk

när kommer avsnittet om vilken vodka som är bäst soda streamad?

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Förlorar vätska, ja. Men jag gör ju inte om misstaget.

Inulin är en ännu värre tillsats som omvandlar mina tarmar till sprängfyllda gaslager.

Bara att koppla på dig på NordStream

Permalänk
Medlem
Skrivet av D.:

De verkar inget vidare.
Chokladdryck kan vara gott, men dessa verkar inte vara det.

Min mor köpte en gång någon drickchoklad från typ Öob, som visade sig vara tillverkad i Polen. Har senare också råkat smaka någon vanlig choklad därifrån. Har förträngt hur någon av de smakade.
Men kan bara säga att polackerna är betydligt bättre på att göra spel än choklad.

Vad krävs för att en dryck ska få 0, att ni spyr när ni dricker den?
Bra att ni är många som är med där och provar, så finns det kanske någon som är av annan åsikt.
Kan ni inte någon gång också prova någon mer vanlig dryck som anses god?

Polsk choklad kan vara världens äckligaste...

Permalänk
Medlem

Snickerssörjan skulle jag mer än gärna testa, misstänker att jag skulle älska den. Det är väldigt få produkter med jordnötter i som jag inte älskar. Kan inte komma på en enda faktiskt.

Jordnötter: check
Sirap: check
Choklad: check
Mjölk: check

What's not to like?

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Ska det vara hemmagjord Baileys så är det hemkört som gäller och sedan vispa ett par gånger med en matsked. Känslan är lika viktig, om inte viktigare, än smaken i det fallet.

HB, om Beastwood själv får välja.
Där kan man snacka reklamslogan.

Permalänk
Medlem

Bilden på framsidan visar bounty och snickers. Såg inget test av bounty?

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Snubb1:

Bilden på framsidan visar bounty och snickers. Såg inget test av bounty?

Det kommer. Kanske i direktsändning under SweClockers Live den 17 november tex

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Det kommer. Kanske i direktsändning under SweClockers Live den 17 november tex

Jag tar det där som ett hot fast på ett bra sätt

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av cyklonen:

Förlorar vätska, ja. Men jag gör ju inte om misstaget.

Inulin är en ännu värre tillsats som omvandlar mina tarmar till sprängfyllda gaslager.

Förstår jag, var lite skämtsamt menat.
Man går ju också ned i vikt av salmonella, men det är knappast att rekommendera.
Bra i alla fall, att du hittat vad som ställer till det.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Känner att min generella ångest när drycken hälldes upp summerar upplevelsen rätt bra.
https://i.imgur.com/ik63a5C.png

Jag reagerade med lätt skadeglad förtjusning på det ångestladdade stönet när Anton föreslog att ni skulle börja med Snickers och att den antagligen hade mest smak...

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av UndaC:

Det kommer. Kanske i direktsändning under SweClockers Live den 17 november tex

...jag är nog sjuk den dagen, tyvärr.

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Kenneth:

...jag är nog sjuk den dagen, tyvärr.

Har glömt att berätta. Vi har avvecklat sjukanmälningar.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av UndaC:

Har glömt att berätta. Vi har avvecklat sjukanmälningar.

Får fixa en stunt double till mig då. hur svårt kan det vara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

...jag är nog sjuk den dagen, tyvärr.

Jag har en treåring, kanske vill ha en kram av honom? Det har hållit mig under ytan i snart två veckor nu 😷 🤒

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av medbor:

Jag har en treåring, kanske vill ha en kram av honom? Det har hållit mig under ytan i snart två veckor nu 😷 🤒

Tror annars Bounty-drycken lär ge samma effekt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Tror annars Bounty-drycken lär ge samma effekt

Jo då, jag hörde hotet högt och tydligt... kom på en kul kväll med oss nördar, det blir kul (för tittarna)

Nej då, jag är helt på, bara kul att trolla lite lagom

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Det kommer. Kanske i direktsändning under SweClockers Live den 17 november tex

Då kanske ni också kan testa den nya Fantan och Pepsin som har inbladat sötningsmedel (förutom vanligt socker) numera och inte bara socker och se ifall ni tycker de smakar dåligt? Själv bojkottar jag Pepsi pga detta men Fantan går bra.

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version