Helgsnack: Utövar du någon sport?

Permalänk
Medlem

Golf 1-3 gånger i veckan och under semester 4-6 gånger i veckan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kelzzor:

Golf 1-3 gånger i veckan och under semester 4-6 gånger i veckan.

Det efterfrågades en sport här..

Permalänk
Medlem

Fickpingis ett par gånger i veckan. Har gjort det i över 20 år.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Skrivet av myra:

De efterfrågades en sport här..

Vem efterfrågades...?

Permalänk
Medlem

Löpande 50plussare
Gjort flera halvmaraton och maraton.
Men mest stillasittande under juletiden.

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk

Basket på vintern
Golf på sommaren

Visa signatur

CCNP R&S

Permalänk
Medlem

Golf, mest för att komma hemifrån och dricka någon öl.

Permalänk
Medlem
Skrivet av myra:

De efterfrågades en sport här..

And?

Permalänk

Räknas dynamiska rörelser i soffan ... 🤔🤔🤔 😂🤣

Permalänk
Medlem

Folkrace

Permalänk

Kickboxning. Blir typ 6 pass i veckan. Ofta två samma dag. Sen lite extra träning hemma med hantlar och dylikt. Hållit på med kickboxning i typ 9 år nu. Ska börja tävla igen nästa år. inte så tävlingsinriktad men min tränare har tjajat och lyckats övertala mig att testa i alla fall.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Medlem

Undervattensrugby och fridykning, Crossfit och lite simning under veckorna

Permalänk
Medlem

Klättrade tills jag skadade fingrarna och blev tvungen att sluta. Numer är jag bara hemma och blir tjock

Permalänk
Avstängd

Tränar med vikter hemma och hos gymmet (på mellanstadiet för många år sedan så tränade jag minst 2h / dag. Var utomordentligt vältränad och gjorde allt själv. Tappade intresset när någon försökte sälja mig doping, då insåg jag hur skitit sporten var)

Sommaren så cyklar jag en del, och gillar även att simma långa sträckor

Har även tidigare erfaranheter av Karate och Wushu (Shaolin o shin chuen = Shaolin fem djurs form)

Gillar i övrigt även innebandy och badminton men det är svårt att tajma tider med andra

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

I used to play innebandy then I took an arrow to the knee

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem

Blir både padel och innebandy i veckorna, försöker få till lite badminton ibland också.

Permalänk
Medlem

Nej.

Visa signatur

UT2k4. för dina barns skull

Permalänk
Medlem

Frisbee golf är väl det enda om man får räkna det. Och inte särskilt regelbundet tyvärr.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Bågskytte, (fast mentalt är jag fortfarande mx-förare)

Visa signatur

På tok för många datorer för att skriva här

Permalänk
Medlem

Har vunnit junior-SM i bandy för en herrans massa år sedan.
Nuförtiden är det snowboard på vintertid och fiske på övrig tid på året.

Visa signatur

| CPU: AMD Ryzen 5600x | RAM: G.Skill 16GB 3200 MHz Ripjaws V | GPU: Powercolor RX 6800 | Mobo:ASUS ROG STRIX B550-F Gaming | SSD: Kingston SSD V300 240GB | Nätagg: Fractal Design Ion+ Platinum 660W | Kylare: Arctic Liquid Freezer II 120mm | Chassi: Cooltek W2 | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av momotaro93:

Häftigt! Började själv med fridykning för typ 2 år sedan, har en kompis som va svensk mästare 2 gånger för massa år sedan, så han lyckades äntligen tjata med mig på litta fridykning och då upptäckte jag hur härligt det va. Så har ju en ganska bra lärare iallafall hehe.

Men jag har sysslat med aparatdykning ett antal år blandannat som sport, men även undervattens arkeologi där det kan bli ganska ansträngande dyk på en 2 till 3 timmar.

Helt klart härligaste sporten
Vem av dem är det du känner?

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem

Motionslöper vår - höst och kör så mycket snowboard jag kan på vintern (började åka för 20+ år sedan) men då hade jag liften 2 km hemifrån i Gesunda. Snöläget i Jönköping är lite sämre så nu blir det som mest en vecka i fjällen

Permalänk
Skrivet av sweisdapro:

Helt klart härligaste sporten
Vem av dem är det du känner?

Tord Bergelin om det är någon du känner till.

Tävlar du nått eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av momotaro93:

Tord Bergelin om det är någon du känner till.

Tävlar du nått eller?

Okej, nej känner inte till honom
har tävlat sedan 2014 i inomhusgrenarna, siktar du på att tävla själv något, och kanske dra med Tord igen?
Tränar i lödde om ni vill hänga på någon gång

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarcusHuddinge:

Klättrade tills jag skadade fingrarna och blev tvungen att sluta. Numer är jag bara hemma och blir tjock

Vilket är en sport i sig!

"Hur många trappateg klarar jag idag utan vila?"

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk

Mountainbike (enduro) med min elmtb och extremsportare (2-barnsförälder)

Visa signatur

"Your ad here"

Permalänk

Sport och sport.Jag styrketränar mån, ons, fre och kör uteslutande tunga baslyft. Kör också både enduro och supermotard, har en av varje. Och under vinterhalvåret blir det minst en resa där det åks skidor, främst puder.

Permalänk
Skrivet av Andreyas86:

Styrketräning.. kanske 20 år ish, men seriöst dom sista 10 kanske.. tycker ändå de är grymt kul, man lär sig saker hela tiden, hitills inga skador.. försöker bli stark i bänkpress

Vad är målet att ta i bänken då? 😇

Permalänk

Submisson wrestling (bjj nogi) och styrketräning!
En bra kombo enligt mig!

Jag har också försökt mig på att jogga och åka skidor, men det ena är tråkigt och det andra skadar jag mig bara på…

Permalänk
Medlem

Fallskärmshoppning sen förra året!
Dock varit väldigt dåligt i år. Men nästa säsong kommer jag ge det varenda ledig minut! 👌

Visa signatur

AMD Ryzen 5600x | Asus Strix x570-f gaming | Gigabyte 3070 Eagle OC | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3600mhz | WD Black SN850 1TB Gen 4