Permalänk

Defekt elektronik

Har du någon defekt pryl som du tänkt kassera?
För att förhindra att bra prylar slängs i onödan försöker jag ibland mig på att laga dem.
Så om du har något som du ändå tänkt slänga så skicka mig ett PM med vad du har, vad felet är, var du bor samt om du vill ha något för det så hör jag av mig om det är något jag vill ta mig an.

Obs, då jag lagar prylar på hobbybasis åtar jag mig inte att laga något åt någon!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett x800 pcie grafikkort med defekt fläkt och ett nvidia 6800 agp med defekt fläkt. Vad bjuder du?

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Permalänk
Medlem

Har två stycken e-bok läsare. En Kobo (osäker på modell, tror det är en glo HD) och en Kindle Oasis.
Kobon slutade fungera efter en stöt och Kindlen fungerade bra men slutade plötsligt ta laddning på batteriet.

Tror du att du kan fixa dem får du gärna dem mot fraktkostnad så kommer de i alla fall till användning.

Permalänk
Skrivet av kakan86:

Har ett x800 pcie grafikkort med defekt fläkt och ett nvidia 6800 agp med defekt fläkt. Vad bjuder du?

Tack för förslagen men det är inget jag är intresserad av i nuläget.

Permalänk
Skrivet av Jaramide:

Har två stycken e-bok läsare. En Kobo (osäker på modell, tror det är en glo HD) och en Kindle Oasis.
Kobon slutade fungera efter en stöt och Kindlen fungerade bra men slutade plötsligt ta laddning på batteriet.

Tror du att du kan fixa dem får du gärna dem mot fraktkostnad så kommer de i alla fall till användning.

Kan vara intressant, skickar PM.