Höj/sänkbart skrivbord, skärmar + komponenter/dator

Permalänk
Medlem

Höj/sänkbart skrivbord, skärmar + komponenter/dator

Hej,

Ute efter lite saker då jag i julklapp ska renovera upp ett gammalt rum hos föräldrarna till hemmakontor för farsan och söker därför följande till det:

Höj- och sänkbart skrivbord (elektriskt)
Ingår bordsskiva så trevligt men inget krav. Ska kunna hämtas/levereras i Stockholms-området, desto närmare Kungsängen eller Sundbyberg desto bättre.

Datorskärmar
Tänkte även ge honom lite nya skärmar med lite högre upplösning för att underlätta för hans ögon då han tittar in i skärmarna hela dagen. Så söker lite av följande kombinationer:
- 2st 27" QHD-upplösning
- 1st 32" QHD/4K och 1st 27" QHD/FHD
- 1st 43/49" Ultrawide QHD

Sen så har jag fått upp intresset för att spela lite igen så ute efter en dator så söker lite komponenter:
- CPU 6th gen-10th gen
- Moderkort passande ovan, gärna mITX men inte ett krav
- RAM 16GB med RGB
- Nätagg modulärt 650-750wRGB
- Chassi med fönsterpanel, mITX eller ATX beroende på vad för moderkort jag får tag på
- RGB-fläktar minst 3st 120mm
Kan såklart även tänka mig köpa en komplett dator som någorlunda uppfyller kraven ovan.

Jag finns i Stockholm(Sundbyberg), komponenter kan jag köpa på distans och eventuellt skärmar men skrivbord blir nog smidigast att hämta upp.

Skicka gärna PM med förslag på vad du har och vad du tänkte för det

Har en del roliga byten i elektronikväg som jag kan tänka mig skiljas från, lite exempelvis:
- LG 48" A1 4K OLED
- Sony WH1000XM2
- Bose Soundsport Free
- HP Envy x360 13-ar0800no 13.3" FHD 2-in-1
Samt lite annat, hör av dig som sagt

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kolla pm

Permalänk
Medlem

Jag har en dell p2416d (1440p IPS) i Uppsala om det är intressant

Permalänk

Tjenare!

Jag har lite komponenter som jag tror kan passa dig perfekt!

Sitter på:
CPU = i5-7600K Deliddad
CPU-Fläkt = Be quiet! Pure Rock
RAM = Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz CL13
Moderkort = MSI Z270A
PSU= Corsair CX750M 750W

Allt utom PSUn är köpt 2017 från Inet och funkar toppen (sitter i min dator just nu) PSU är lite äldre, inköpt Dec 2012.

Perfekt kit för någon som vill köra gaming! Jag kör själv 1440p gaming med ett 2080 vilket går utmärkt. Men prestandanörd som man är så vill man ju ha det senaste ^^

Allt är köpt på Inet 2017.

Permalänk

Har en RGB-fläkt 120mm, som kom med ett Kolink chassi... Har även en Noctua 140mm NF-A14. Båda är endast testade så i nyskick. Finns i Hässelby.

Permalänk
Medlem

@chrippe7 har du vägarna förbi Göteborg eller känner någon som ska hit har jag ett IKEA skrivbord som jag tänkt göra mig av med. ½ nypriset är ungefär vad jag tänkt mig.

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt