* Intressekoll * ROG STRIX RTX 3060 OC 12GB | EJ LHR

Permalänk
Medlem

* Intressekoll * ROG STRIX RTX 3060 OC 12GB | EJ LHR

Jag har ett ROG STRIX RTX 3060 V1 som enkelt låses upp och tar bort LHR (low hash rate) med officiella drivrutiner från Nvidia själva.

Nu har jag efter 8 månaders väntan fått mitt RTX 3080 som jag beställde i april, och tänker därför sälja detta kort. Kom med rimligt bud, så väljer jag själv om det är värt att svara på eller inte. Skambudare och low ballare gör sig inte för! 😊

Jag har postat en skärmdump från GPU-Z för att visa att det är V1, men jag har inga som helst kunskaper kring mining osv. Detta kort har använts för att spela World of Warcraft och Age of Empires 4.

Finns i Östersund men kan även skickas mot porto.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Riktpris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon265474:

Riktpris?

Jag hade hoppats att denna intressekoll skulle ge mig ett riktpris 😄

Permalänk
Medlem

Startar budgivningen då. 4k+ frakt bjudet.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk

5k + frakt.

Permalänk
Inaktiv

5100kr + frakt

Permalänk
Medlem

5200 SEK + frakt.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

5300kr + frakt

Permalänk
Medlem

5400kr + frakt

Permalänk
Medlem

5500+frakt

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk

5700+frakt

Permalänk
Medlem

5800+ frakt

Permalänk
Medlem

Stort tack för visat intresse alla. Jag har valt att tacka ja till ett bud som var för bra för att säga nej till (via PM) så jag kommer stänga den här annonsen!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad