MATX/MITX LGA1150 + Lagring + IPS 144hz 1440p för Vertikal användning

Permalänk
Medlem

MATX/MITX LGA1150 + Lagring + IPS 144hz 1440p för Vertikal användning

Tjena, Lillebrors datorn pajade för två veckor sen och han behöver ett nytt moderkort.
Jag är ute efter ett microAtx eller ett miniItx moderkort med support för hans intel i7 4790k.
Skulle vara bra om moderkortet var sparsamt använt så vi kan krama ur 2 år till ur bygget.

Tänkte att medans jag ändå håller på kan jag uppgradera lagringen. Extern Hårddisk på 1tb lär räcka.

Själv behöver jag en ips skärm som jag kan ha roterat vertikalt till spotify, twitter, discord osv. Just nu har jag en lg 27gl83a som main och en aoc c27g1 som sekundär. Att använda en curved skärm för vertikal använding funkar inte så bra så jag skulle behöva en ny sekundär.
Ute efter en 1440p 27" 144hz ips, bra om det är lg så matchar den main-skärmen jag har, men absolut inget krav.
Kan också tänka mig byta upp mig från min sekundära aoc c27g1 1080p 144hz + pengar.

Billigare desto bättre. Betalar gärna i efterskott så kan jag själv varifiera att prylarna fungerar utan problem. Har du massor annonsen med sålda produkter med positive feedback kan jag gå med på att betala i förskott

Tack och god jul!

Läs hela annonsen här