GTX 650, Raspberry Pi B, Steamlink

Permalänk
Medlem

GTX 650, Raspberry Pi B, Steamlink

Tja

Gör mig av med lite grejer jag har bara liggandes hemma
GTX 650 (Ti)
Steamlink
Rasperberry Pi Model B

Har även en defekt Harman Kardon förstärkare model AVR 260 som jag skänker, extremt trög i menyerna men kanske går att laga för den händige. Kan tänka mig att byta mot lite vad somehelst, kom med förslag!

Allt finns i Hisings Backa, förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill osv

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om du kan tänka dig att skicka så köper jag gärna din steamlink!

Permalänk

650 Ti
50kr hämtar

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 100 kr Steamlink, bjuder 100 kr. Kan hämta på plats :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 200 kr Steam link+ frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk
Medlem

650 100kr, hämtar

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av LordOfError:

200 kr Steam link+ frakt

Skrivet av bicpenna:

650 100kr, hämtar

Noterat!

Permalänk
Medlem

Rasperberry Pi Model B - 60 kr + frakt?

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronvall:

Rasperberry Pi Model B - 60 kr + frakt?

Sorry men orkar inte skicka iväg något för 60 kr.

Permalänk
Medlem

Har högtalare ute på annons, bose acoustimass. Har några år på nacken men fungerar. Är det något du kan ha användning utav eller gäller byten bara för recievern?

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av bicpenna:

Har högtalare ute på annons, bose acoustimass. Har några år på nacken men fungerar. Är det något du kan ha användning utav eller gäller byten bara för recievern?

Lite oklart i trådstart, jag kan tänka mig att byta samtliga grejer. Hur är skicket på ditt högtalarset? Ser lite väl slitna ut att dömma av din annons

Permalänk
Medlem
Skrivet av aml417:

Lite oklart i trådstart, jag kan tänka mig att byta samtliga grejer. Hur är skicket på ditt högtalarset? Ser lite väl slitna ut att dömma av din annons

Lådan är av trä och färgen har blivit "bortgnuggad" på några ställen ser det ut som, men det är inga repor. I ett hörn har träet släppt lite. Satteliterna är i gott skick. Fler bilder kan skaffas om intresse finns.

Var bara en tanke eftersom det ändå bara ligger och samlar damm, mitt bud kvarstår oavsett

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Nytt bud: 250 kr Steam link+ frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk
Medlem
Skrivet av bicpenna:

Lådan är av trä och färgen har blivit "bortgnuggad" på några ställen ser det ut som, men det är inga repor. I ett hörn har träet släppt lite. Satteliterna är i gott skick. Fler bilder kan skaffas om intresse finns.

Var bara en tanke eftersom det ändå bara ligger och samlar damm, mitt bud kvarstår oavsett

Avstår nog från detta

Skrivet av LordOfError:

250 kr Steam link+ frakt

Noterat!

Om ingen budar höger släpper jag sakerna imorgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av aml417:

Avstår nog från detta

Förstår. Jag kan hämta kortet på torsdag nästa vecka om inte någon annan vill ha det innan

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av aml417:

Sorry men orkar inte skicka iväg något för 60 kr.

Fair enough. Vad tänker du dig?

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem
Skrivet av LordOfError:

250 kr Steam link+ frakt

Skickar på Måndag om ingen budar högre eller vill hämta, ok?

Skrivet av bicpenna:

Förstår. Jag kan hämta kortet på torsdag nästa vecka om inte någon annan vill ha det innan

Låter rimligt, budar ingen över dig tills dess så får du den för en hundring

Skrivet av kronvall:

Fair enough. Vad tänker du dig?

Alltså jag hade väl släppt den för en 50-lapp om någon hämtade den, så känns lite fel men säg en 100 +frakt?

Permalänk
Skrivet av aml417:

Skickar på Måndag om ingen budar högre eller vill hämta, ok?

Låter bra!

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk
Medlem
Skrivet av aml417:

Alltså jag hade väl släppt den för en 50-lapp om någon hämtade den, så känns lite fel men säg en 100 +frakt?

Kör på det, har svårt att ta mig till dig så den slanten kan det vara värt för att det underlättar för mig med posten. Skicka mig ett Pm med alla detaljer

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr Bjuder 300 på steamlink och kan hämta :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av marjohd:

300 kr Bjuder 300 på steamlink och kan hämta

Hej

När kan du hämta den

Permalänk
Skrivet av aml417:

Hej

När kan du hämta den

antar att den är såld?

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk
Medlem
Skrivet av LordOfError:

antar att den är såld?

Hej

Ursäkta men ja den blev upphämtad för ett tag sen