Permalänk

Hej säljer min spelsammling

Hej tänkte sälja av min spelsammling då de bara tar plats i hyllan .
Har allt från Nesspel till Amiga 500 .
Några spel jag har i samlingen är Chrono Trigger ,Secret of Mana,Lunar,Ocarina of time,Majoras Mask,Guild Wars 2 collectors (Obruten förpackning)
Metroid FDS (Obruten förpackning) boken som släpptes i och med releasen av Half Life 2 Raising the Bar,Everquest 2 obruten sammlarutgåva,Suikoden 2 ,Vagrqnt Story.
Swords and Serpents (Nes) Rings of Power(Megadrive)
Sonic 1 , Pokémon Emerald ,Diverse Gameboyspel,3ds-spel.
Några Amigaspel ,Massor av pc-spel (Säljer inte de med steamkod då de är förbrukade)
Shenmue Dreamcast,Shining the Holy Ark Saturn ,Massor av Dcspel och ca 15 Saturnspel .
Har även kvar diverse konsoler ,Sega Saturn,Dc,Wii,3ds olika modeller,Gameboy originalet,GBA med mera .Fråga om spel ,jag har massor om du inte är intresserad av de jag nämnt ovan .
Tack

Läs hela annonsen här

Permalänk

Har du en fungerande Gameboy color med pokemon?

Mvh

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5950x - NXZT Kraken Z73 (white sleeved) GPU: Gamerock 3080Ti
RAM: 128GB Trident Z Royal Gold DDR4 3600 CL16
MB: ASUS B550-A Gaming Silver/White Screen:55" LG OLED B9 (4k 120Hz @4:4:4)
Case: ASUS Rog Strix Helios White
HiFi Desktop: Sennheiser HD800S AMP: Cayin HA-1A MK2 DAC: Moon Neo 390

Permalänk
Skrivet av Helionart:

Har du en fungerande Gameboy color med pokemon?

Mvh

Yes ,har en fungerande GBC men inget Pokémonspel till det förutom Pokémon Blue då men det är ju till Original GB

Permalänk
Skrivet av Lars Mandel99:

Yes ,har en fungerande GBC men inget Pokémonspel till det förutom Pokémon Blue då men det är ju till Original GB

Sen har jag Pokémon Silver men det ligger på ett av mina 3ds

Permalänk

Har även ps1-ps3spel

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag är intresserad av dina Amiga och PC-spel, även de med använd steamkod (om de är på skiva). Då jag arkiverar spel och program så vill jag gärna ha dem så att de kan arkiveras korrekt :). Tar gärna allt på diskett och skiva som inte är för en konsoll!

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag är intresserad av spel till PS1, DC, Gameboy och Saturn.
Skulle gärna vilja veta vad du har och ungefärligt pris.

Tack!

Permalänk
Skrivet av Cochran:

Hej!
Jag är intresserad av spel till PS1, DC, Gameboy och Saturn.
Skulle gärna vilja veta vad du har och ungefärligt pris.

Tack!

Hej ,beror på spel men jag har de flesta klassikerna till de konsolerna .
Fråga så får vi se om jag har spelet och pris 😀

Permalänk
Skrivet av mrpijey:

Hej!

Jag är intresserad av dina Amiga och PC-spel, även de med använd steamkod (om de är på skiva). Då jag arkiverar spel och program så vill jag gärna ha dem så att de kan arkiveras korrekt :). Tar gärna allt på diskett och skiva som inte är för en konsoll!

Ska kika vad jag har till Amiga ,har jättemycket dvd och cd-spel med fodral till pc skriv och kolla om jag har spelen

Permalänk
Medlem

Är allt PAL?

Permalänk
Medlem

Har du något i monkey island-serien?

Broken sword till PC?

Permalänk
Medlem

Riktpris på för allt?

Visa signatur

i7 5775C, GTX 1080 Ti, 16GB RAM, 1TB Samsung SSD

Permalänk

Har du Metroid Samus Returns och Donkey kong country returns till 3DS?

Permalänk
Medlem

Är intresserad av power stone 1 och 2 till DC om du har dem.

Permalänk

Vad har du töbkt dig för Zelda majoras mask för N64? Intresserad

Permalänk
Skrivet av pålis:

Är allt PAL?

Det mesta är PAL men har även några ntscspel till snes och ps1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lars Mandel99:

Det mesta är PAL men har även några ntscspel till snes och ps1

Vilka ntsc har du till snes?

Permalänk
Medlem

Tänk på att boxade SNES/N64 spel kan ge rätt bra betalt, tror jag sålde mitt Chrono Trigger för 2000kr för en del år sen.

Permalänk

Secret of Mana är det till Supernintendo? Minns knappt vad konsolen heter. För många decennier sedan så skolkade jag och en kompis från skolan och satt och spelade igenom det spelet. Det är ett fantastiskt spel. Jag köper det gärna av dig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lars Mandel99:

Har även ps1-ps3spel

Lista på Ps1-2 spel?

Är du ute efter att få dem sålda snabbt eller får ut så mycket som möjligt?

Mvh

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z490-F GAMING - Socket 1200 - Intel Core i9 10900K 3.7 GHz 20MB - Gigabyte RTX 3080 Aorus XTREME WATERFORCE - G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C - Seasonic FOCUS PX-850 80PLUS Platinum 850 Watt -
Samsung 970 EVO Plus series SSD 500GB M.2 - Samsung SSD 860 EVO 2TB (MZ-76E2T0B/EU) - Lian Li O11 Dynamic XL ROG Certified Svart - Custom loop CPU & GPU 3x 360 Element - ULTITUBE D5 150 PRO with D5 NEXT pump - 6x Noctua NF-F12 iPPC-3000 120mm PWM - 3x Noctua NF-A14 iPPC-3000 140mm PWM.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MSI X299 SLI Plus, Socket-2066 - Intel Core i7 7820X - MSI Seahawk EK 1080 Ti - Samsung 750 EVO 500Gb SSD -
Corsair dominator platinum 32GB 3200MHz - Corsair RM 1000, 1000w 80+ Guld - Thermaltake Core X5 - Tempered Glass Snow Edition - Custom loop CPU & GPU.

Permalänk
Medlem

Kan du inte ta lite bilder?:)

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk

Hej!

100 kr + frakt för boken "Half Life 2 - Raising the Bar"!

Permalänk

Riktpris på sega saturn?

Samt lite info vad du har för amiga hårdvara?

Permalänk
Skrivet av Robin_SwE:

Hej!

100 kr + frakt för boken "Half Life 2 - Raising the Bar"!

Nej tack ,men tack för visat intresse

Permalänk
Skrivet av Evil-Bosse:

Riktpris på sega saturn?

Samt lite info vad du har för amiga hårdvara?

Har en Amiga 500 och en 600 samt Amos och Big 100 spel ,tror det mesta andra är piratkopier. Två tac 2 joysticks och en mus.

Permalänk
Skrivet av Vince_G:

Riktpris på för allt?

Riktpris för allt ? För hela samlingen?

Permalänk

Pris beror på vilken titel det är samt skick på manual och box.

Permalänk

Vet ej hur man lägger upp bilder här

Permalänk
Medlem

Väntar fortfarande på svar på dina PC- och Amigaspel. Behöver ju en lista för att se vad du har, eller ett riktpris för hela samlingen.... Att bara fråga om du har xxxx är meningslöst med tiotusentals spel att välja mellan....

Permalänk
Skrivet av mrpijey:

Väntar fortfarande på svar på dina PC- och Amigaspel. Behöver ju en lista för att se vad du har, eller ett riktpris för hela samlingen.... Att bara fråga om du har xxxx är meningslöst med tiotusentals spel att välja mellan....

Amiga har jag bara Amos och 100 in one på samt en mängd disketter med diverse program och spel .Pris beror ju på spel och en lista har jag inte men jag har en hel del gamla klassiker till pc.