Helt ok gaming dator, 1080ti i7 8700k

Permalänk
Medlem

Helt ok gaming dator, 1080ti i7 8700k

Tjena då min dator mest har agerat prydnad dom senaste 2 åren så tänkte jag hålla en budgivning och blir buden okej så släpper jag den.

Den fick en liten uppdatering för 6 månader sen med nytt nätaggregat, kylare och chassi
det andra har jag haft sen slutet av 1080ti eran. Chassit har får gallerna målade i kopparfärg, gör sig dåligt på bilderna. Grafikkortet fick sig en ordentlig rengöring och ny kylpasta när jag bytte chassi. Har använt Thermal Grizzly Kryonaut på grafikkortet och processorn. Har aldrig haft några problem med den och allting är i nyskick.

Chassi: Fractal Design Meshify 2 Compact Svart Mörk TG
Nätaggregat: ASUS ROG Thor 850W
Processor: Intel i7 8700k
Minne: G.skill trident z rgb 16gb ddr4 4266mhz
Moderkort: ASUS ROG Strix Maximus X Apex Z370
Grafikkort: ASUS ROG Strix 1080 ti OC
Kylare: ASUS ROG Strix LC 360mm
Hdd: Samsung SSD 970 EVO PLUS 500GB
Sitter 4st Noctua 120mm fläktar och 1st 140mm.

Som sagt får jag ett ok bud så släpper jag den men annars så får den stå kvar.
Kör bud fram till på fredag kväll 21/1
ska den skickas så tar jag inga ansvar och pengar på kontot innan. Den kommer dock packas enligt konstens alla regler. kan även mötas upp inom rimliga avstånd.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej

en hbgare här

börjar budgivningen med 7000kr + avhämtning.

Permalänk
Medlem

7500 + frakt

Permalänk
Medlem

7500 + avhämtning

Permalänk

8000kr + avhämtning

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 8 750 kr Avhämtning! :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||

Permalänk
Medlem

Följer det med ngt os med burken? Isf vilket?

Permalänk
Nytt bud: 9 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av elp:

Följer det med ngt os med burken? Isf vilket?

Hej det följer med windows 10 ny formaterad dock inte aktiverat.

Permalänk

Vad innebär skickas och avhämtas?

jag bor en bit bort och undrar om datorn kan skickas till mig eller om jag måste åka hela vägen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PhilipJohansson:

jag bor en bit bort och undrar om datorn kan skickas till mig eller om jag måste åka hela vägen.

Den kan skickas om du vill men då får du stå för frakt o ansvar ifall typ postnord pajar den. Men hur långt bort bord du? Kanske kan lösa något ifall du vinner budet.

Permalänk
Skrivet av Reqit:

Den kan skickas om du vill men då får du stå för frakt o ansvar ifall typ postnord pajar den. Men hur långt bort bord du? Kanske kan lösa något ifall du vinner budet.

Jag bor utanför Göteborg, alltså ungefär 20mil ifrån Höganäs

Permalänk
Medlem
Skrivet av PhilipJohansson:

Jag bor utanför Göteborg, alltså ungefär 20mil ifrån Höganäs

Vinner du budet på fredag kan jag lämna den till dig på söndag. för ska upp till jönköping då o skulle kunna dra över till götet innan jag kör ner. Dock kommer jag begära en soppa peng isåfall men det blir nog inte mö dyrare för dig än att skicka med p nord. Plus den kommer fram hel.

Permalänk
Skrivet av Reqit:

Vinner du budet på fredag kan jag lämna den till dig på söndag. för ska upp till jönköping då o skulle kunna dra över till götet innan jag kör ner. Dock kommer jag begära en soppa peng isåfall men det blir nog inte mö dyrare för dig än att skicka med p nord. Plus den kommer fram hel.

Perfekt! Om jag vinner så betalar jag gärna extra för en säker frakt😄

Permalänk
Medlem

Lite uppdatering ang datorn och budgivningen. Har formaterad den nu och lagt in windows 10 på den med cd key. så det är aktiverat o klart. har lagt in alla dom senaste drivrutinerna så det bara är att köra. Låter även min Samsung 970 evo 256gb m2 disk sitta kvar.
Tänkte vi kör bud fram till 21.00 imorgon fredag.

Permalänk
Medlem

Hej! Budar 9250+frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 9 250 kr +frakt, insåg inte att man budade på annonsen :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 9 300 kr 9 300kr + bensinpengar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 9 400 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 9 450 kr +bensin
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 10 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 9 500 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

grattis osby0479 till din nya dator

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad