Permalänk
Medlem

Söker Dayz spelare!

Tjena, har nu efter en bra lång paus laddat ner favvo spelet Dayz igen o letar nu efter några svenskar att lira med 🙏 bara 18+ folk, tack

Är 24 år gammal
Dayz veteran

Permalänk
Skrivet av Zero96:

Tjena, har nu efter en bra lång paus laddat ner favvo spelet Dayz igen o letar nu efter några svenskar att lira med 🙏 bara 18+ folk, tack

Är 24 år gammal
Dayz veteran

Är själv sugen på att börja lira Dayz igen efter att jag tillbringat ett antal timmar med detta under Arma 2 tiden. Har ca 4500 timmar Arma 3 samt åtskilliga timmar i Arma 2 bakom mig så lite koll har jag. Dock får jag hjärtfel av att spela själv då nerverna är för klena och rädslan tar överhand samtidigt som det givetvis är roligare att spela flera.

Adda mig på Steam om du vill. aqua_head är mitt nick.

stavfel
Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest

Permalänk
Medlem

Halloj,

Söker också några att spela med inför 1.13 wipe på official. Har precis börjat spela igen sen early access. Lite rostig kan man lungt säga.

Visa signatur

I5-9600k | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Corsair Vengeance LPX 2x8GB 3200Mhz | Asus ROG Strix RTX2080 OC | Samsung 970 EVO M.2 NVMe 500GB | Corsair RM650i | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aqua_HeaD:

Är själv sugen på att börja lira Dayz igen efter att jag tillbringat ett antal timmar med detta under Arma 2 tiden. Har ca 4500 timmar Arma 3 samt åtskilliga timmar i Arma 2 bakom mig så lite koll har jag. Dock får jag hjärtfel av att spela själv då nerverna är för klena och rädslan tar överhand samtidigt som det givetvis är roligare att spela flera.

Adda mig på Steam om du vill. aqua_head är mitt nick.

Moden till arma 2 var ju grymt kul och läskig, tror framför allt ljudeffekterna som inte gick att stänga av gjorde mycket. Tyvärr var väl stand alone inte riktigt samma känsla i eller är det någon som tycker det?

Permalänk
Medlem

Hejsan! Denna tråden vart inte så populär, är det lågt intresse för Dayz här bland Sweclockare nuförtiden? Hur som helst så har jag själv spelat en hel del den sista tiden på publik server. Men börjar tröttna på att när man börjar få flyt med att geara upp sig och har överlevt både benbrott och infektioner. Råka stöta ihop med annan illasinnad spelare då man inte alls var beredd så vart man dödad. Visst stöter man på vettiga medspelare ibland men känns som det hör mer till undantagen, funderar på att testa att köra egen singleplayer server. Min erfarenhet är att oftast så är ryssar vettiga, dom skjuter inte on first sight, ingen regel utan undantag förstås. Blev däremot skjuten av en ryss med sniper när jag grillade i skogen. (Han var troligtvis i närheten och såg röken.) Hur som helst jag dog inte utan när jag vaknade upp ur min medvetslöshet och snackade med honom så skonade han mig. Jag beskrev att jag var "friendly" och tyckte det var trist med alla spelare man stöter på som bara dödar dig. Känslan är också att många som skjuter dig aldrig svarar på tilltal. Även om jag oftast dött på grund av slumpen och kanske någon gång av bugg eller hacker jag vet inte? Någon som har andra tankar kring Dayz?

Permalänk

Bumpar lite för vi ett ett gäng glada amatörer som lirat dayz väldigt mkt och en hel del tsm.
Svenska/engelska.
Vi kör på privat servrar och bygger baser och krigar mot andra grupper.
Kör enbart PvP servrar.

Man får alltid joina oss om man vill så länkar min discord där vi sitter.

Oftast så lirar vi kvällar och nätter pga barn osv som måste somna först

Discord: https://discord.gg/s3Xhr4PC

Jag går under Vanilla Flavour

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Powerjimmy:

Bumpar lite för vi ett ett gäng glada amatörer som lirat dayz väldigt mkt och en hel del tsm.
Svenska/engelska.
Vi kör på privat servrar och bygger baser och krigar mot andra grupper.
Kör enbart PvP servrar.

Man får alltid joina oss om man vill så länkar min discord där vi sitter.

Oftast så lirar vi kvällar och nätter pga barn osv som måste somna först

Discord: https://discord.gg/s3Xhr4PC

Jag går under Vanilla Flavour

Spelar ni fortfarande? Är otroligt sugen på att bli slukad av Chernogorsk igen.

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk
Skrivet av topfuel:

Spelar ni fortfarande? Är otroligt sugen på att bli slukad av Chernogorsk igen.

Självfallet några av oss e online ikv, sitter redan vid datorn på g in

Joina min discord bara

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Powerjimmy:

Självfallet några av oss e online ikv, sitter redan vid datorn på g in

Joina min discord bara

Länken är ogiltig tyvärr! adda jayjay#7575

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk
Medlem
Skrivet av topfuel:

Länken är ogiltig tyvärr! adda jayjay#7575

Jag joinar gärna!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem

Hej.

Vi är några grabbar som spelar på Rearmed(US main) servarna. Det är dom populäraste serverna inom dayz. Vi började precis, men sedan innan har några av oss 12 års erfarenhet av dayz.
På dessa servar måste man vara många för det
är omkring 90-120 pers inne hela tiden. Vi har etablerat en bas och har fordon.
Men vi behöver bli fler. Det är stress med alla amerikanarna som ständigt tjatar i chatten om pvp, och skott i fjärran hörs hela tiden.
Alla som är 25+ är välkomna(mognad går före åldern, så tveka inte om du är under kravet).
Vi har allt i vår bas, fetaste vapnen och all gear du kan tänka dig.
Kommer fälja tråden och lägga till dom som känns vettiga att få en chans.
Hoppas på gensvar!

Permalänk
Skrivet av Kardizz:

Jag joinar gärna!

Ge mig din discord:)

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Skrivet av topfuel:

Länken är ogiltig tyvärr! adda jayjay#7575

Assar asap

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Powerjimmy:

Ge mig din discord:)

Kardizz#8684

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Skrivet av Kardizz:

Kardizz#8684

de funkar ej, skrivit rätt?

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem
Skrivet av kavling:

Hej.

Vi är några grabbar som spelar på Rearmed(US main) servarna. Det är dom populäraste serverna inom dayz. Vi började precis, men sedan innan har några av oss 12 års erfarenhet av dayz.
På dessa servar måste man vara många för det
är omkring 90-120 pers inne hela tiden. Vi har etablerat en bas och har fordon.
Men vi behöver bli fler. Det är stress med alla amerikanarna som ständigt tjatar i chatten om pvp, och skott i fjärran hörs hela tiden.
Alla som är 25+ är välkomna(mognad går före åldern, så tveka inte om du är under kravet).
Vi har allt i vår bas, fetaste vapnen och all gear du kan tänka dig.
Kommer fälja tråden och lägga till dom som känns vettiga att få en chans.
Hoppas på gensvar!

Har nog ca 1000h i Dayz, huvudsakligen på Hero's heavens servar.
28 år och egenföretagare. Lägg till Kardizz#8654 på discord om du vill ha lite extra kraft. är en jävel på att bygga

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Powerjimmy:

de funkar ej, skrivit rätt?

#8654 skulle det visst va. minnet är bra med kort!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Skrivet av Kardizz:

#8654 skulle det visst va. minnet är bra med kort!

och litet 'k' har addat men sitter ej atm och lirar för håller på med lite javascript atm

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Powerjimmy:

och litet 'k' har addat men sitter ej atm och lirar för håller på med lite javascript atm

Lirar ni fortfarande och behöver folk? Lirade mycket PvP förr men lade av och polarna är ej särskilt sugna på att plocka upp det igen..

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
Skrivet av Dumsnuten:

Lirar ni fortfarande och behöver folk? Lirade mycket PvP förr men lade av och polarna är ej särskilt sugna på att plocka upp det igen..

Ja de gör vi, vi lirar på ground zero, joina min discord ikv, kommer nog lira runt 22

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Powerjimmy:

Ja de gör vi, vi lirar på ground zero, joina min discord ikv, kommer nog lira runt 22

Din länk är bruten. Skickar du en ny här eller i PM så hoppar jag gärna in.

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk

Jag är intresserad. Heter samma här som på Discord.
Om någon är intresserad av att lira. Bara hör av sig 👍

Permalänk

Någon mer som lirar och har lite kött på benen? Behöver lite mer folk till teamet då några har hinder i vardagslivet, vi lirar på en PvP server

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Skrivet av Powerjimmy:

Någon mer som lirar och har lite kött på benen? Behöver lite mer folk till teamet då några har hinder i vardagslivet, vi lirar på en PvP server

Jag kan säkert hänga på lite då o då.
Lirar oftast ensam 👍
Duharmail#6946 annars är det Duharmail ( tror Discord har ändrat lite )

Permalänk

@duharmail Har skickat vän förfrågan på dc

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...