Lenovo Legion 5 R7 5800H 16GB Nvidia 3060-115W ,512 Gb SSD 17,3"

Permalänk
Medlem

Lenovo Legion 5 R7 5800H 16GB Nvidia 3060-115W ,512 Gb SSD 17,3"

Säljer min gaming laptop som jag högg till på förra året 31 Maj. Blev att jag endast använder den för bankärenden , vilket inte matchar specen ovan. Säljer alltså för att jag inte har användning för den. Den är i nyskick och kvitto o kartong finns.
Grafikkortet är den betydligt snabbare versionen av Nvidia 3060 (och törstigare)
Modell nr ses i bilden

Ordinarie pris var 14999 om jag inte minns fel

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Processorn är en 5800H inte X

Permalänk
Medlem

Såklart! Tack!
mvh

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

6000 + frakt

Permalänk
Medlem

7000kr

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

7500 + frakt

Permalänk
Medlem

7700kr

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

Tack för intresset. Jag kommer nog låta annonsen ligga kvar tom söndag kväll, då jag beroende på erbjudet pris tar beslut huruvida jag säljer den eller behåller den!

Permalänk
Medlem

Tillägg: kan tänka mig att släppa den tidigare om jag får det begärda priset i annonsen!
Ha det gott

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

16gb ram va? Var är den inköpt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jojo424:

16gb ram va? Var är den inköpt?

Hur är batteri tiden förresten?

Permalänk
Medlem

Elgiganten i Länna. 16 Gb Internminne Batteriet är Ok .Spelade lite Witcher 1 när jag köpte den men då satt ju laddaren i. Jag måste säga att den är väldigt lite använd. surf ibland , men det mesta gör man ju på telefonen spontant. När jag skriver detta säger batteridisplayen 77% kvar och 3 tim 40 min.
mvh

Permalänk
Medlem

Då har jag bara internetläsaren igång...

Permalänk
Medlem

Budar 8000 inkl frakt

Permalänk
Medlem

8100 ink frakt

Permalänk
Medlem

Låter budgivning gå till kl 20 . Fråga om ni vill i tråden .jag kommer bevaka den tills dess.

Permalänk
Medlem

Ok om du kör 5 min antisnipe med?

Permalänk
Medlem

Det kan vi göra . säg 10 minuters anti snipe, dvs lägges ett bud i sista momangen så har ni 10 min på er att svara . ända tills ett bud står sig 10 min obesvarat!
mvh

Permalänk
Medlem

Låser budgivningen tills vidare.

Permalänk
Medlem

har du omdömen förresten?

Permalänk
Medlem

Nej ! det tror jag inte (vet inte var de skulle stå i såfall på Sweclockers) Är inte så aktiv i forumet längre. är inne o kollar sidan varje vecka dock.
Har sålt en dator samt en skärm tidigare!

Permalänk
Medlem

Yes lite deal-breaker för mig då.
Hoppar denna.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av jojo424:

Yes lite deal-breaker för mig då.
Hoppar denna.

Ska du inte kolla det före du lägger några bud ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twilighter:

Ska du inte kolla det före du lägger några bud ?

Håller faktiskt med dig där. Nya högsta bud borde väl bli 7800 då?

Permalänk
Medlem

sorry my bad!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad