Permalänk
Medlem

HTC Vive + TPCast + Stativ

Hej!

En blandning av långtidsdepression, brist på pengar, och insikten att jag aldrig använder det på grund av för liten lägenhet, säljer jag nu min vr-setup.

- Headset
- Lighthouse + router + hdmitransmitter påskruvat på två stativ som går att flytta på. Följer även med standardmonteringarna om du vill borra in det i vägg / tak.
- TPCast, som gör allt trådlöst
- Två handkontroller (standard)
- Ett gigabitnätverkskort (kommunikationen behöver gå över nätverkskabel)
- Ett par skumgummi-inserts. Blir ju att man svettas en del, så köpte extra jag aldrig använde :').

Kan slänga med en längre aktiv usb-förlängningskabel, och kanske också en längre nätverskabel som matchar? Får gräva i min hög då :').
HDMI-kabel däremot har jag inget att skicka med, då den samma dag som jag skulle lägga upp annonsen gick sönder.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag är spekulant på stativen om den som köper paketet inte vill ha dem.

Visa signatur

3900X, RX 6700 XT, 32gb RGB RAM.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 800 kr Bud på allt.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Xe3d:

2 800 kr Bud på allt.

Är det så att du kan hämta?

(Det blir tidigast om en vecka eller så, jag vill gå igenom allt noga och dubbelkolla att allt fungerar perfekt, och att jag 100% hittat alla delar, och installera om allt så jag kan skriva ner och vet att jag kan hjälpa till att få det att fungera om du inte listar ut hur på egen hand. Har minnesproblem från sjukdom, så bättre så ;).)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tuxie:

Är det så att du kan hämta?

(Det blir tidigast om en vecka eller så, jag vill gå igenom allt noga och dubbelkolla att allt fungerar perfekt, och att jag 100% hittat alla delar, och installera om allt så jag kan skriva ner och vet att jag kan hjälpa till att få det att fungera om du inte listar ut hur på egen hand. Har minnesproblem från sjukdom, så bättre så ;).)

Tänkte inte ens på det, Ja, jag kan hämta, vart i Gbg bor du?

Permalänk
Medlem

Wieselgrensplatsen! Så ganska trevligt. Men dåså.

Då börjar jag gå igenom allt i veckan, bit för bit :).

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad