Nintendo Switch (2017) Komplett

Permalänk
Medlem

Nintendo Switch (2017) Komplett

Hej! Säljer nu min launch switch konsol då den inte används längre (har en OLED numera)

Konsolen är inköpt i mars 2017 och är komplett med låda och alla tillbehör. Joy cons har haft drift men jag har utfört "cardboard fix" på de så nu har de inte drift längre och ska förhopnningsvis vara fixade permanent, har annars ett annat par joy cons som är helt nya och oanvända men om man ska ha de blir priset högre.

På grund av att konsolen är launch model så är den fult möjlig att använda custom firmware på och det har jag kört ända sedan det blev en möjlighet i 2018. Konsolen kan levereras med eller utan custom firmware installerat. Då i form av AutoRCM på konsolen (till senaste OFW versionen) och custom firmware filerna förberedda på ett 32gb SD kort. Detta tilllåter då en massa olika homebrew spel, applikationer, teman och möjligheten att köra spelbackups.

Tyvärr är konsolen bannad från online då homebrew scenen inte hade full koll på vilken information Nintendo samlade in och avläste för att få fram vilka som körde custom firmware men förutom det fungerar konsolen precis som den ska.

Jag kör budgivning men har inget speciellt slutdatum och säljer till precis vem jag vill i tråden.
Startar budgivningen på 1500kr.
Avhämtas i Varberg eller fraktas på köparens bekostnad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

R7 5800X3D | ROG Strix X570-F Gaming | Corsair Vengeance PRO RGB 32GB 3600Mhz | Gigabyte RTX 4080 Eagle | Samsung 980 Pro 2TB | Samsung 980 Pro 2TB | Seasonic Prime PX-850

PS5 | Nintendo Switch | MiSTer FPGA

Permalänk
Medlem

Hej kan du tänka dig bara sälja de nya oanvända joycons?

Permalänk
Medlem
Skrivet av klinnestjerna:

Hej kan du tänka dig bara sälja de nya oanvända joycons?

Nej säljer de bara i ett paket. Alltså om man köper konsolen kan man välja mellan neon eller de oanvända vita då jag vill ha kvar ett extra par för multiplayer.

Visa signatur

R7 5800X3D | ROG Strix X570-F Gaming | Corsair Vengeance PRO RGB 32GB 3600Mhz | Gigabyte RTX 4080 Eagle | Samsung 980 Pro 2TB | Samsung 980 Pro 2TB | Seasonic Prime PX-850

PS5 | Nintendo Switch | MiSTer FPGA

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr Kan hämta i Varberg nästa vecka
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 600 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 700 kr Kan hämta
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 800 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

1900kr hämtar

Permalänk
Nytt bud: 1 850 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.