Permalänk

Gaming Laptop 3080 kort.

Säljer följande laptop. Knappt använd och i nyskick! Flyter på extremt bra i CoD+WoW (endast de spel jag provat)

https://estore.asus.com/se/90nr04j2-m00060-ga503qs.html

Önskas mer information maila eller ring/smsa

mail: fredrik.finnskog@gmail.com
tel: 0738202227

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 13 000 kr Om kvitto medföljer
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av modular:

13 000 kr Om kvitto medföljer

Dessvärre inget kvitto.

Permalänk
Medlem

Bytes mot stationär, då jag skall flytta ihop och har tyvärr ingen plats för en stationär?

CPU: i5-11600k
RAM: 32GB
MOBO: ROG STRIX Z590-F GAMING WIFI
GPU: ASUS 6600 XT
SSD: 1TB

Permalänk
Skrivet av Cubiz:

Bytes mot stationär, då jag skall flytta ihop och har tyvärr ingen plats för en stationär?

CPU: i5-11600k
RAM: 32GB
MOBO: ROG STRIX Z590-F GAMING WIFI
GPU: ASUS 6600 XT
SSD: 1TB

Tack men nej tack!

Permalänk
Medlem

Rubriken säger 3080 men länken säger 3050 (om jag förstod rätt). Skulle du kunna bekräfta vilket kort som gäller?

Visa signatur

My Heart knows only Virtue, My Blade defends the Helpless, My Might upholds the Weak, My Words speak only Truth, My Wrath undoes the Wicked

Permalänk
Medlem

Hur länge har du ägt datorn? dvs hur länge är det kvar på fabriksgarantin från asus?

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Skrivet av MiRV:

Rubriken säger 3080 men länken säger 3050 (om jag förstod rätt). Skulle du kunna bekräfta vilket kort som gäller?

nej länken säger 3080 om du kollar specen för datorn i länken.. (scrolla ned)

Permalänk
Skrivet av SVP:

Hur länge har du ägt datorn? dvs hur länge är det kvar på fabriksgarantin från asus?

Ca 6 månader (julas)

Permalänk
Medlem

Ska fundera en stund, behöver en gaminglaptop men vet inte om kanske ska vänta och se på vad 4000 serien erbjuder när det ändå är såpass nära och priserna mest troligtvis kommer sjunka överlag

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Skrivet av SVP:

Ska fundera en stund, behöver en gaminglaptop men vet inte om kanske ska vänta och se på vad 4000 serien erbjuder när det ändå är såpass nära och priserna mest troligtvis kommer sjunka överlag

Dina tankar kan du behålla för dig själv framöver.

Datorn är såld.

Permalänk

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem

Otrevlig

Skrivet av rostaren9:

Dina tankar kan du behålla för dig själv framöver.

Datorn är såld.

Skön attityd. lycka till i framtiden, du lär behöva det.

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Skrivet av SVP:

Skön attityd. lycka till i framtiden, du lär behöva det.

Föreställ dig att du försöker sälja något och någon (som du) skriver öppet "nä fan ska nog vänta. Kommer ju nya kort snart och priserna kommer gå ner" 😂

Det är för mig som säljer inte supersköj vettu. 😘

Därav skiter jag fullständigt i dina tankar och funderingar. Antingen vill du köpa eller inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rostaren9:

Föreställ dig att du försöker sälja något och någon (som du) skriver öppet "nä fan ska nog vänta. Kommer ju nya kort snart och priserna kommer gå ner" 😂

Det är för mig som säljer inte supersköj vettu. 😘

Därav skiter jag fullständigt i dina tankar och funderingar. Antingen vill du köpa eller inte.

Förstår att det måste vara jättehemskt att en potentiell köpare ville fundera litegrann och se över hur läget blir då nästa generation är precis runt hörnet, ska ta med mig det och aldrig göra om samma sak igen!

Skämt åsido. Absolut inget konstigt och det är lite så en fri marknad fungerar, man får göra precis hur man vill och man är inte tvungen att köpa något samma sekund man är intresserad. Var faktiskt intresserad men då du inte kan lägga upp bilder på datorn, inte har kvitto, en gammal användare som är i princip oanvänd samt att du bor 110mil ifrån mig är det knappast konstigt att man vill fundera lite och inte tänker stressköpa något bara för att du vill det.

Ha en trevlig dag och njut lite av att du fick sålt datorn istället för att vara en surkart

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Skrivet av SVP:

Förstår att det måste vara jättehemskt att en potentiell köpare ville fundera litegrann och se över hur läget blir då nästa generation är precis runt hörnet, ska ta med mig det och aldrig göra om samma sak igen!

Skämt åsido. Absolut inget konstigt och det är lite så en fri marknad fungerar, man får göra precis hur man vill och man är inte tvungen att köpa något samma sekund man är intresserad. Var faktiskt intresserad men då du inte kan lägga upp bilder på datorn, inte har kvitto, en gammal användare som är i princip oanvänd samt att du bor 110mil ifrån mig är det knappast konstigt att man vill fundera lite och inte tänker stressköpa något bara för att du vill det.

Ha en trevlig dag och njut lite av att du fick sålt datorn istället för att vara en surkart

Du förstår inte poängen riktigt. 😊 Ha det gött.