Permalänk
Medlem

Stray (PC & PS)

Release early 2022, verkar vara fantastiskt!

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem

Oj verkar oerhört intressant! Så unikt och originellt!

Verkar vara en rätt linjär historia med pussel och massa spännande story. Uppfriskande kan jag tycka där alla spel idag tvunget ska vara Open world.

Hade aldrig hört om detta och nu blev jag riktigt sugen. Tack för tipset!

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D | GPU: PowerColor RX 6800 Red Dragon 16GB | MB: Asrock B550m Pro4 | RAM: 32GB Kingston Fury Beast 3600mhz CL18 | SSD: Corsair Force MP510B 480GB - 2x Kingston A400 480GB | PSU: Fractal Ion Gold 750W | DSP: Acer 27" Nitro XV272UV QHD IPS 170 Hz | CH: Fractal Design Meshify Mini C | M: Steelseries Aerox 5 Wireless | TB: Logitech G413

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem

Ser coolt ut! Snart kan @Enviro spela sitt efternamn

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Joppis:

Ser coolt ut! Snart kan @Enviro spela sitt efternamn

Kommer ju definitivt bli GOTY 2022 bara baserat på namnet!

Permalänk
Medlem

24:29 EUR på Steam, dvs 10% rabatt fram till release 19 Juli.
https://store.steampowered.com/app/1332010/Stray/

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem

Verkar onekligen väldigt coolt men lite dyrt för något som vad jag förstår är väldigt linjärt och går att klara ganska lätt på ca. 4 timmar. Blir köp vid nästa rea dock.

Visa signatur

Ryzen 7 3800X, Asus Prime X370 Pro, 32 GB LPX 3600, Gainward RTX 3060 Ti Ghost, 7 TB SSD + 4 TB HDD

Permalänk
Medlem

Detta spel får min nominering till Game of the Year

Visa signatur

"Once u go Intel, U never go back"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skippo:

Detta spel får min nominering till Game of the Year

Det är riktigt ett bra spel. Jag gillade det verkligen, men jag skulle personligen inte sätta det som mitt Game of the Year. Den platsen har Horizon: Forbidden West för mig så här långt. Det finns bar ett par kommande titlar som kan hota den platsen, God of War: Ragnarök och The Callisto Protocol.