Permalänk

sidor som säljer LEGO

tänkte expandera min hobby lite och tänkte då ge mig in i LEGO världen. nån som vet vilka svenska sidor som säljer billiga LEGO sets? gärna de mer nostalgiska, de från 80/90 talet, men nyare går också bra givetvis. då min hobby budget redan är hårt pressad som den är utav allt annat jag bygger och målar, så är det ingen nackdel om det är billigt också

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Prisjakt och Legos egna hemsida (de har sett som inte kommer till butik och ibland får man extra sett när man köper för viss summa )för nytt.

Vill du ha biligt och/eller gammalt så får du nog leta begagnat.

Sedan så är Lego tyvärr inte biligt hur man än vänder och vrider på det, speciellt inte om man vill ha hela större sett. Både nytt och begagnade.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

kolla på ebrix.se , där finns mycket lego.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X | ASUS ROG Ryujin II 360mm | ASUS ROG Crosshair X670E Hero | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 FURY Beast | WD Black SN850X 2TB Gen 4 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart | AOC CU34G2X 144Hz |

Permalänk
Moderator
Moderator
Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

efter en titt på ebrix sidan, så inser jag att priserna idag inte är som de var när jag köpte som "barn" på 90 talet, jag var beredd på att de hade gått upp lite i pris, men jisses, så här mycket. ja detta kommer inte min budget att klara av, så jag får nog tacka för svaren och sätta punkt här. ska kika på ebay och tradera med, men jag antar att priserna är detsamma där, om inte dyrare.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

efter en titt på ebrix sidan, så inser jag att priserna idag inte är som de var när jag köpte som "barn" på 90 talet, jag var beredd på att de hade gått upp lite i pris, men jisses, så här mycket. ja detta kommer inte min budget att klara av, så jag får nog tacka för svaren och sätta punkt här. ska kika på ebay och tradera med, men jag antar att priserna är detsamma där, om inte dyrare.

Finns en del grupper på facebook.

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

tänkte expandera min hobby lite och tänkte då ge mig in i LEGO världen. nån som vet vilka svenska sidor som säljer billiga LEGO sets? gärna de mer nostalgiska, de från 80/90 talet, men nyare går också bra givetvis. då min hobby budget redan är hårt pressad som den är utav allt annat jag bygger och målar, så är det ingen nackdel om det är billigt också

Ska du köpa nytt så är det billigaste jag sett Gekås. Kan vara uppemot 40% billigare än i andra leksaksbutiker.

Men det är kanske för långt att köra för dig....