Seagate 14TB 3.5", ny Corsair AIO 420mm

Permalänk
Medlem

Seagate 14TB 3.5", ny Corsair AIO 420mm

Hej!
Har två objekt, hårddisk och AIO.

1. "Seagate SkyHawk AI ST14000VE0008 - Hårddisk - 14 TB - inbyggd - 3.5".

Beställd från computersalg 20/5-21. Skulle användas till Chia-mining, men det blev inget av det. Högst 14tb skrivet och omkring 2 mån driftstid. Tyvärr har jag ingen stationär dator att kolla diskhälsa och så vidare (tips?), men den har suttit i en stationär ca 2 mån och den är på sin höjd full, men data har aldrig tagits bort från den och därför har aldrig mer än 14tb skrivits till den.

Tar bud från 1500kr+frakt, köp nu 2000+frakt, inriktad på att avsluta idag eller imorgon. Kan hämtas i Sigtuna ~30 min norr om Sthlm.

Det är för mig helt ok att du köper disken och kollar hälsostats själv, och om man finner att hälsoskicket inte är som förväntat enligt beskrivning ovan tar jag tillbaka den. Finns massor av goda referenser i referenstråden på min användare. Du får med kvitto från Computersalg.

2. Corsair AIO h170i Capellix. Detta är en 420mm AIO med rgb och rgb-fläktar, har även en Corsair commander med (tror jag) om du vill driva flera Corsair-fläktar. Köpte dem från inet när de var på galen rea, ca en månad sen. Har aldrig används, fortfarande inplastad förpackning. Har ingen stationär och chassin som jag är intresserad av verkar inte medge 420mm-aio, tyvärr. Du får kvitto etc givetvis.

Tar bud från 1200kr+frakt, inriktad på att avsluta idag eller imorgon.
Kan hämtas i Sigtuna ~30 min norr om Sthlm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

bjuder 1500 + frakt för seagate

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

bjuder 1600 + frakt för seagate

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk
Medlem

bjuder 1700 + frakt för seagate

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

Om AIO:n finns kvar så kan budar jag 1000K + frakt

Permalänk
Medlem

När har du tänkt avsluta?

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

Är AIO:n såld

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mina bud.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

Hej!

Ser ingen aktivitet här på några dagar. Men jag budar ändå och hoppas på attt avhämtning föredras före frakt!

1600 kr och avhämtning för 14 TB-disken.

Mvh, Mark

Permalänk
Medlem

Ser inte heller någon aktivitet på tråden så jag bjuder
1800:- för hårddisken och hämtar den i Sigtuna !

Visa signatur

Steelman