Mini Mekanisk Tangentbord 60% eller 65%

Permalänk

Mini Mekanisk Tangentbord 60% eller 65%

Söker mig ett mindre tangentbord som ska ge bättre plats för skrivbordet.

60% eller 60% mekaniskt antingen svarta eller röda switchar eller varför inte barebone varianter.
Vill helst ha rgb trådlös är att föredra med.

Svart chassi med matchande keycaps.

Skriv vad ni har och vad ni vill ha för den.

Betalar med swish

Läs hela annonsen här

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av djdennistm:

Söker mig ett mindre tangentbord som ska ge bättre plats för skrivbordet.

60% eller 60% mekaniskt antingen svarta eller röda switchar eller varför inte barebone varianter.
Vill helst ha rgb trådlös är att föredra med.

Svart chassi med matchande keycaps.

Skriv vad ni har och vad ni vill ha för den.

Betalar med swish

Läs hela annonsen här

Har inget att sälja men köpte själv detta:
https://www.inet.se/produkt/6100987/ducky-mecha-mini-2020-mx-...

(fast med andra brytare), oslagbart pris, sjukt bra känsla i det

Permalänk
Skrivet av Celphish:

Har inget att sälja men köpte själv detta:
https://www.inet.se/produkt/6100987/ducky-mecha-mini-2020-mx-...

(fast med andra brytare), oslagbart pris, sjukt bra känsla i det

Vad har du för brytare i din?

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av djdennistm:

Vad har du för brytare i din?

Jag valde bruna.
Hade gärna valt silent men den varianten var mycket dyrare.
Det ska varaitt landator-tgb, å det som det ersätter har röda brytare så röda duger fint

Permalänk
Medlem

vara mitt*

Permalänk
Medlem

det är dock inte trådlöst men löstagbar usb-c-kabel.

Permalänk
Skrivet av Celphish:

Jag valde bruna.
Hade gärna valt silent men den varianten var mycket dyrare.
Det ska varaitt landator-tgb, å det som det ersätter har röda brytare så röda duger fint

Röda är högljudda dock men håller med 499kr är asbilligt

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5737407
Vann ett sånt här från inet, har inte öppnat och har inga planer på att göra det heller.
450+frakt (eller mötas upp) om du är sugen

Permalänk
Medlem

Sitter på ett sådant här:
https://www.komplett.se/product/1185719/gaming/spelutrustning...

Användes nån månad, sedan gick jag tillbaka till mitt Vortex 10. Står och samlar damm numera.
Halva nypris 650kr? Behöver fraktas också dock.

Mvh, Alexander

Permalänk
Skrivet av Whoever:

Sitter på ett sådant här:
https://www.komplett.se/product/1185719/gaming/spelutrustning...

Användes nån månad, sedan gick jag tillbaka till mitt Vortex 10. Står och samlar damm numera.
Halva nypris 650kr? Behöver fraktas också dock.

Mvh, Alexander

Tack jag gillar dock inte razer alls. Så tackar nej men anällt av dig att erbjuda mig ngt

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Skrivet av Gawgizz:

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5737407
Vann ett sånt här från inet, har inte öppnat och har inga planer på att göra det heller.
450+frakt (eller mötas upp) om du är sugen

Tack för ditt erbjudande ska tänka på saken då jag gillar corsair

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av djdennistm:

Tack jag gillar dock inte razer alls. Så tackar nej men anällt av dig att erbjuda mig ngt

Jag kom till den slutsatsen också! Trevlig helg

Permalänk
Skrivet av Whoever:

Jag kom till den slutsatsen också! Trevlig helg

Detsamma:-)

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Kan ett Vortex POK3R med svarta brytare vara intressant? Modellnamn VTG-6100, svart färg med nordisk layout

Jag köpt det begagnat så ingen kartong utan bara tangentbordet och en kabel är det som säljs. Vill ha det jag betalade - 300 kr + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av djdennistm:

Tack för ditt erbjudande ska tänka på saken då jag gillar corsair

Jag sökte ett trådlöst mindre keyboard själv för ett år sedan. Köpte ett exakt likadant Corsair på BF2020 men efter 3 dagar kom jag till insikten att jag inte klarar mig utan piltangenter (och Home, End, Delete) när man skriver, programmerar eller spelar vissa titlar.

Jag skaffade ett Keychron K6 Wireless RGB Brown som jag varit supernöjd i ett år nu. Vill man ha funktionstangenterna F1-F12 erbjuder dem Keychron K3.
Köpte till en uppsättning vita PRISMCAPS från marknaden för 200:- som jag är supernöjd med (har inte min RGB tänd och vita tangenterna syns bättre i mörker). Installerade även några blå switchar (eftersom tangentbordet är hot-swap) då jag ville ha mina numrerade tangenter + funktionstangenter klickiga. Har även bindat om (med SharpKeys) så istället för page up / page down har jag delete / end och skapat ett AutoHotKey skript som gör att man kan använda funktionstangenterna med capslock + siffra, istället för endast fn2 + siffra (som kräver båda händerna för att trycka F5).

Efter ett år så provade jag gå tillbaka till mitt gamla och kan inte förstå hur jag stod ut i flera år. Värt att nämna är att jag rekommenderar att man köper till ett 'wrist rest', då inget av dessa mekaniska tangentborden kändes ergonomiska utan det (då de är lite höga jämfört med de lågprofilstangentbord jag använt hela livet).

Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.

Permalänk
Skrivet av Deerhall:

Jag sökte ett trådlöst mindre keyboard själv för ett år sedan. Köpte ett exakt likadant Corsair på BF2020 men efter 3 dagar kom jag till insikten att jag inte klarar mig utan piltangenter (och Home, End, Delete) när man skriver, programmerar eller spelar vissa titlar.

<Uppladdad bildlänk>
Jag skaffade ett Keychron K6 Wireless RGB Brown som jag varit supernöjd i ett år nu. Vill man ha funktionstangenterna F1-F12 erbjuder dem Keychron K3.
Köpte till en uppsättning vita PRISMCAPS från marknaden för 200:- som jag är supernöjd med (har inte min RGB tänd och vita tangenterna syns bättre i mörker). Installerade även några blå switchar (eftersom tangentbordet är hot-swap) då jag ville ha mina numrerade tangenter + funktionstangenter klickiga. Har även bindat om (med SharpKeys) så istället för page up / page down har jag delete / end och skapat ett AutoHotKey skript som gör att man kan använda funktionstangenterna med capslock + siffra, istället för endast fn2 + siffra (som kräver båda händerna för att trycka F5).

Efter ett år så provade jag gå tillbaka till mitt gamla och kan inte förstå hur jag stod ut i flera år. Värt att nämna är att jag rekommenderar att man köper till ett 'wrist rest', då inget av dessa mekaniska tangentborden kändes ergonomiska utan det (då de är lite höga jämfört med de lågprofilstangentbord jag använt hela livet).

Ja jag var lite sugen på den men köper mig ett corsair mini för testa mite först innan jag köper mera avancerat. Helst av allt i barebone där man kan köra lite hur man vill damy med ratten längst upp i högra hörnet.

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk

Corsair K65 Rgb mini 60% 300 kr + frakt

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Torrent Compact Nätagg: RM 1000x CPU: i5 12600K GPU: RX 7900 XT Red Devil 20GB RAM: Corsair LPX DDR4 3600MHz

Permalänk
Skrivet av jonasmann1:

Corsair K65 Rgb mini 60% 300 kr + frakt

Har redan köpt ett exakt sånt

Tack ändå

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deerhall:

Jag sökte ett trådlöst mindre keyboard själv för ett år sedan. Köpte ett exakt likadant Corsair på BF2020 men efter 3 dagar kom jag till insikten att jag inte klarar mig utan piltangenter (och Home, End, Delete) när man skriver, programmerar eller spelar vissa titlar.

<Uppladdad bildlänk>
Jag skaffade ett Keychron K6 Wireless RGB Brown som jag varit supernöjd i ett år nu. Vill man ha funktionstangenterna F1-F12 erbjuder dem Keychron K3.
Köpte till en uppsättning vita PRISMCAPS från marknaden för 200:- som jag är supernöjd med (har inte min RGB tänd och vita tangenterna syns bättre i mörker). Installerade även några blå switchar (eftersom tangentbordet är hot-swap) då jag ville ha mina numrerade tangenter + funktionstangenter klickiga. Har även bindat om (med SharpKeys) så istället för page up / page down har jag delete / end och skapat ett AutoHotKey skript som gör att man kan använda funktionstangenterna med capslock + siffra, istället för endast fn2 + siffra (som kräver båda händerna för att trycka F5).

Efter ett år så provade jag gå tillbaka till mitt gamla och kan inte förstå hur jag stod ut i flera år. Värt att nämna är att jag rekommenderar att man köper till ett 'wrist rest', då inget av dessa mekaniska tangentborden kändes ergonomiska utan det (då de är lite höga jämfört med de lågprofilstangentbord jag använt hela livet).

Skrivet av djdennistm:

Har redan köpt ett exakt sånt

Tack ändå

Ifall du bestämmer dig att du ändå vill ha ett trådlöst tb med piltangenter, så har jag ett exakt sånt Keychron K6 som Deerhall nämnde. Det är varianten med röda dvs linjära Gateron brytare och är tom fortfarande inplastat. Köpte samtidigt ett med bruna och stannade på det, missade dock då tidsfönstret för återköp.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5600X | 32 GB DDR4-3600 | Asus Strix X470-I | RTX2080Ti FE

Permalänk
Skrivet av physicalist:

Ifall du bestämmer dig att du ändå vill ha ett trådlöst tb med piltangenter, så har jag ett exakt sånt Keychron K6 som Deerhall nämnde. Det är varianten med röda dvs linjära Gateron brytare och är tom fortfarande inplastat. Köpte samtidigt ett med bruna och stannade på det, missade dock då tidsfönstret för återköp.

Tack men köpte corsair mini variant den går att modda också så tänkte kör med den först men ska ha din i tankarna

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

The Breath of True