Permalänk
Medlem

Nintendo 3ds konsol

Söker New Nintendo 3ds XL eller Nintendo 3ds XL konsol går bra även med New Nintendo 3ds eller Nintendo 3ds konsol, det är till min son på 5år som har Autism så inga special edition versioner för den budgeten har vi inte.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en rosa old 3ds liggandes som ena dottern vuxit ifrån. Skärmarna är fina men den har vissa ålderstecken som små sprickor som går vid kameralinserna. Inte stora alls men de är där. Den kör cfw så den har ett par lir inlagda samt att jag tror att vi har två fysiska spel liggandes, ett mario-spel och nåt hundspel. Om det är intressant så kan jag fixa bilder och kolla exakt vilka spel som ligger på den osv.

Visa signatur

In Win A1 Plus || AMD Ryzen 5600X || Be Quiet! Dark Rock Slim || Asus ROG Strix B550I || Zotac RTX 3060Ti || Corsair Vengeance LPX 3200Mhz 16Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Creutz:

Jag har en rosa old 3ds liggandes som ena dottern vuxit ifrån. Skärmarna är fina men den har vissa ålderstecken som små sprickor som går vid kameralinserna. Inte stora alls men de är där. Den kör cfw så den har ett par lir inlagda samt att jag tror att vi har två fysiska spel liggandes, ett mario-spel och nåt hundspel. Om det är intressant så kan jag fixa bilder och kolla exakt vilka spel som ligger på den osv.

Du har PM