AORUS GeForce® RTX 2080 SUPER™ WATERFORCE 8G

Permalänk
Medlem

AORUS GeForce® RTX 2080 SUPER™ WATERFORCE 8G

Hej,

Då var det dags att sälja mitt gamla grafikkort.

Lite förhandsinformation:

1. Kör med budgivning även denna gång. Vänligen lämna era bud och frågor i tråden. Kommer inte att besvara frågor eller budgivning via meddelanden.

2. Endast upphämtning hos mig nära Heden i centrala Göteborg. Kommer inte att skickas. Buda endast om du har möjlighet att hämta. Betalning med Swish är att föredra.

3. Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Kortet är inköpt på ComputerSalg 2020-01-05. Kvitto finns i digital form och jag har även printat ut det i pappersform.

Har fungerat helt felfritt och gått med 4 fläktar sedan dag 1, men endast 2 original fläktar medföljer. Även dessa kan enkelt bytas ut vid behov vilket kanske vore på sin plats då det finns betydligt bättre fläktar att köpa. Dock inget fel alls på original fläktarna kan tilläggas.

På bild 2 kan ni se en närbild av radiatorn och att det är lite skador på sina ställen. Dessa fanns redan när kortet var nytt och jag kan försäkra om att det inte finns några läckage då jag använt kortet i nästan 3 år.

I övrigt har det bara använts till spel och inget annat. Aldrig överklockad.
Det är förvånansvärt tyst och svalt vid full belastning.
Temperaturen under full belastning har legat runt 45-56c beroendes på årstid och rumstemperatur.

Sedan måste jag tillägga att kortet trots allt tar sin plats. Tyckte att mitt nya 4080 var stort vid första anblick, men faktum är att detta är större med tanke på radiatorn. Så det behövs en låda med gott om plats.

Allting ligger med i kartongen inklusive samtliga tillbehör. Den eventuella köparen får uppleva samma känsla som jag gjorde när jag öppnade lådan för första gången.

Budgivningen avslutas på torsdag 12/1 kl 18.00!

Budstart 2300:-

Lycka till!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 600 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Accepterar du höjning med 100kr vid kontant betalning?

Permalänk

Eller vad är isf minsta höjningen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

Eller vad är isf minsta höjningen?

Vill helst undvika kontant betalning. Men jag ser inga problem med minsta höjning med 100:-

Permalänk
Skrivet av DaXX:

Vill helst undvika kontant betalning. Men jag ser inga problem med minsta höjning med 100:-

Förstår att du helst vill undvika det, men samtidigt låter det som att du ändå skulle kunna acceptera det om du får tillräckligt bra bud? Eller tolkar jag dig fel? Och det är just därför jag undrar vad lägsta höjning är för att betala kontant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

Förstår att du helst vill undvika det, men samtidigt låter det som att du ändå skulle kunna acceptera det om du får tillräckligt bra bud? Eller tolkar jag dig fel? Och det är just därför jag undrar vad lägsta höjning är för att betala kontant.

Omformulerar mig lite. Just nu prioriterar jag Swish och budet ligger på 2600. Kanske avslutar tidigare än lördag, får helt enkelt se om det kommer fler bud under kommande två dagar. Återkommer i så fall i tråden med sluttid.

Permalänk
Nytt bud: 2 700 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av DaXX:

Omformulerar mig lite. Just nu prioriterar jag Swish och budet ligger på 2600. Kanske avslutar tidigare än lördag, får helt enkelt se om det kommer fler bud under kommande två dagar. Återkommer i så fall i tråden med sluttid.

ok, du får swish

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 800 kr Hämtas senast på lördag förmiddag, bortrest efter det
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 2 900 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Med tanke på utvecklingen så är det lika bra att sätta ett nytt slutdatum.

Avslutar auktionen nu på torsdag 12/1 kl 18! Kortet kan avhämtas tidigast fredag eller lördag (hela dagen)

Tack för visat intresse

Permalänk
Nytt bud: 3 000 kr Swish upphämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 100 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk
Nytt bud: 3 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 3 300 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Klockan börjar närma sig 18. Kommer då att avsluta budgivningen och kontakta den budgivare som vunnit. Tack för visat intresse 😊

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad