Permalänk
Medlem

Ubiquiti Unifi AP's

Rensar hemma och hittar att jag har bland annat lite för mycket Unifi AP's som är liggande efter diverse uppgraderingar.

UAP-LR
Model 4.0.10.0653
Med fästplatta, POE injector och 230VAC kabel för denna
Uppdaterad till senaste FW som finns att tillgå
OBS på att denna enhet är EOL ifrån UniFi

UAP-AC-Pro
Model 3.9.3.7537
Med fästplatta, POE injektor och 230VAC kabel för denna
Uppdaterad till senaste FW som finns att tillgå
OBS på att denna enhet är EOL ifrån UniFi

UAP-LR
Model 3.9.3.7537
Med fästplatta, POE injektor och 230VAC kabel för denna
Uppdaterad till senaste FW som finns att tillgå
OBS på att denna enhet är EOL ifrån UniFi

UAP-LR
Model 3.7.5.4969
Med fästplatta, POE injektor och 230VAC kabel för denna
Uppdaterad till senaste FW som finns att tillgå
OBS på att denna enhet är EOL ifrån UniFi

Inte en aning om vad de kan vara värda alls men sätter 400kr för det hela som start för ev budgivning, är jag helt off så buda vad du anser de är värda. Sätter torsdag 02.02.2023 20:00 som deadline för det hela.

Säljer till vem jag vill, hur jag vill etc och allt det där som ni alla kan redan.
Säljer alla 4 till en och samma person för att underlätta ev skeppning.
Frakt tillkommer men går även att hämta i Mölndal.

Accepterar betalning i vanliga SEK men även crypto (BTC, ETH, LTC, XMR, XRP, DOGE) men då kurs +10% pga hög volatilitet

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem

Och ser nu att det blivit knasigt, model är då det samma som FW revision som stod när jag gjorde FW uppdatering och inget annat...

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk

Bjuder 400kr plus frakt.

Mvh Rickard

Permalänk
Medlem

Är det 802.11AC standard på samtliga? Eller bara en? 3 av dessa är LongRange? AC eller N?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av rewoX:

Är det 802.11AC standard på samtliga? Eller bara en? 3 av dessa är LongRange? AC eller N?

Jag tror han menar UAP-PRO och inte UAP-AC-PRO(vilken inte är EOL). Ingen av UAP-PRO eller UAP-LR har 802.11ac, utan 802.11n. UAP-LR har inte 5Ghz.

Permalänk

450kr hämtar.

Permalänk

Ledsen, tar tillbaka mitt bud. Läste inte tillräckligt noga för att se att alla enheter är EOL.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Jag tror han menar UAP-PRO och inte UAP-AC-PRO(vilken inte är EOL). Ingen av UAP-PRO eller UAP-LR har 802.11ac, utan 802.11n. UAP-LR har inte 5Ghz.

Helt korrekt, jag måste ha läst lite galet när jag läste av typ och så.

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem

400 + frakt.

Permalänk
Medlem

@Rickard leder då med sitt bud om 400:- för det hela och som sagt torsdag är sista dagen för det hela. Återkommer där och då till den som budat mest.

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem

Och då har klockan passerat 20:00 och budgivning avslutas, jag kontaktar nu @Rickard.Carlsson om det hela.

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Here be dragons