Permalänk

Det närmar sig release men inget tecken på sänkt pris, tror ni det kommer hålla sig på 7390kr under en längre tid? Funderar ifall man ska förboka

Permalänk
Medlem
Skrivet av thelamefox:

Det närmar sig release men inget tecken på sänkt pris, tror ni det kommer hålla sig på 7390kr under en längre tid? Funderar ifall man ska förboka

Trenden är väl tyvärr att saker stått still eller i värsta fall ökat i pris, har du tur kanske du kan få någon bundle på Black Friday i höst.

Permalänk
Medlem

Priserna verkar ligga på samma siffra som först sattes. Nu vill jag bara att den lanseras även om priset inte går ner! En vecka kvar nu. Fick mail av butiken där jag förbeställde där de informerade att det är på g och att de skickar ut så man borde ha produkten på releasedagen. Det roliga är att jag fick mail gällande laddningsdockan för kontrollerna där de informerade att den kan bli försenad, haha.

Taggad inför Gran Turismo 7, Resident Evil Village, och Horizon! Även några av de mindre spelen med som Before Your Eyes och Kayak VR verkar roliga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SittingDuck99:

Priserna verkar ligga på samma siffra som först sattes. Nu vill jag bara att den lanseras även om priset inte går ner! En vecka kvar nu. Fick mail av butiken där jag förbeställde där de informerade att det är på g och att de skickar ut så man borde ha produkten på releasedagen. Det roliga är att jag fick mail gällande laddningsdockan för kontrollerna där de informerade att den kan bli försenad, haha.

Taggad inför Gran Turismo 7, Resident Evil Village, och Horizon! Även några av de mindre spelen med som Before Your Eyes och Kayak VR verkar roliga.

Hände något liknande när Steam deck släpptes, dockan kom rätt lång tid efteråt.
Du kan dock ladda båda kontrollerna samtidigt ändå. Det är en kabel med i förpackningen av PSVR2 och sedan så har du kabeln som du fick när du köpte PS5 som också ska fungera att ladda med.

Supertaggad jag med.
Börjar nog med lite simplare spel som Synth riders, Pistol Whip, Tetris Effect och något mer.
Mest taggad på RE8 annars, GT7 ser dock grymt ut även fast att jag inte brukar spela racing.
Ångrar nästan lite att jag tog den utan Horizon, men jag får väl vänta på någon REA istället, kommer ju ha så mycket att spela ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fearnox:

Hände något liknande när Steam deck släpptes, dockan kom rätt lång tid efteråt.
Du kan dock ladda båda kontrollerna samtidigt ändå. Det är en kabel med i förpackningen av PSVR2 och sedan så har du kabeln som du fick när du köpte PS5 som också ska fungera att ladda med.

Supertaggad jag med.
Börjar nog med lite simplare spel som Synth riders, Pistol Whip, Tetris Effect och något mer.
Mest taggad på RE8 annars, GT7 ser dock grymt ut även fast att jag inte brukar spela racing.
Ångrar nästan lite att jag tog den utan Horizon, men jag får väl vänta på någon REA istället, kommer ju ha så mycket att spela ändå.

Det är sant att det går att ladda båda samtidig. Tack för tipset! Nu får paketet komma så man kan lira

Det är ett flertal grymma spel vid release så svårt att bestämma sig för vad man ska lira först. Men tänker Gran Turismo och Horizon iaf! Horizon tar en 6-7 timmar att varva så känns rimligare att börja med det istället för Resident Evil som är ett fullskaligt AAA spel. Gran Turismo och typ Kayak VR kommer vara snabba tillflykter där man kan hoppa in i VR för att lira lite utan att behöva tänka på story och fiender. Och Horizon kommer nog vara på rea inom några månader så det är lugnt att du inte tog bundlen.

Permalänk
Medlem

Webhallen Centrallager
2023-02-16 07:51
Din order har paketerats och inväntar upphämtning av logistikpartner.

Antar att de ändå satt upphämtningsdatum till typ tisdag?

Kompletts PSVR2 sida säger:
50+ st på väg in. Obekräftad 17 februari 2023
Releasedatum: 2023-02-22

Hoppas bara att den får bra recensioner Det ser ju väldigt bra ut, men man vet ju aldrig helt säkert innan.

Googla lite fort:
"Embargo for PSVR2 reviews will lift tomorrow 16/02 at 1 P.M. GMT according to RoundTwo (a famous italian streamer)"
Reddit

Edit* Komplett har nu " 50+ st i lager Releasedatum: 2023-02-22" på Horizon bundle.

Permalänk
Medlem

Jag kommer personligen inte köra PSVR2 då jag redan har PCVR och inte äger PS5. Men jäklar vad excited jag är för er som ska få detta. Hoppas det håller måttet av hypen.
Sen är jag jävligt avis på er angående Horizon zero dawn, hoppas på en icke VR variant till PC senare (blir åksjuk av VR i längre stunder).

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fearnox:

Webhallen Centrallager
2023-02-16 07:51
Din order har paketerats och inväntar upphämtning av logistikpartner.

Antar att de ändå satt upphämtningsdatum till typ tisdag?

Kompletts PSVR2 sida säger:
50+ st på väg in. Obekräftad 17 februari 2023
Releasedatum: 2023-02-22

Hoppas bara att den får bra recensioner Det ser ju väldigt bra ut, men man vet ju aldrig helt säkert innan.

Googla lite fort:
"Embargo for PSVR2 reviews will lift tomorrow 16/02 at 1 P.M. GMT according to RoundTwo (a famous italian streamer)"
Reddit

Edit* Komplett har nu " 50+ st i lager Releasedatum: 2023-02-22" på Horizon bundle.

Ändå nice att Webhallen är så tidiga och snabba att hantera ordrar. Kontaktade min återförsäljare som inte kunde bekräfta att de fått in dem för upphämtning av leveransbolaget, men de sa att man ska få dem 22/2 om man förbeställt.

Permalänk

Har beställt från elgiganten men ingen uppdatering än, borde det inte skickas snart om det ska komma på onsdag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av thelamefox:

Har beställt från elgiganten men ingen uppdatering än, borde det inte skickas snart om det ska komma på onsdag?

Samma här från Spelbutiken. Förbeställde också laddningsstationen till kontrollerna och jag fick precis mail av Netonnet…att lämna en recension till produkten utan att ha fått någon indikation på att produkten skickats

Edit: Gick in på Mina Sidor hos Netonnet och där står det att varan har skickats. Det är då bara laddningsdockan för kontrollerna då själva headsetet är förbeställt via en annan butik.

Permalänk
Medlem

Inför släppet. Någon som har tips på spel?

Var inne och kikade i Sonys affär och jag blev ju inte alls imponerad. Är det jag som missat något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Inför släppet. Någon som har tips på spel?

Var inne och kikade i Sonys affär och jag blev ju inte alls imponerad. Är det jag som missat något?

Finns ett 20-tal bra titlar, beroende på smak.

-After the fall: Left4dead inspirerad shooter som har fått ok betyg, tror att det har växt en hel del med tiden.

-Among us VR, antar att du har koll på detta.

-Demeo, Brädspel som använder sig av ett kort system. Har inte testat men har goda omdömen och ser kul ut.

-Gran Turismo 7

-Job Simulator. En VR klassiker där du gör "jobb". Väldigt populärt med mycket humor. Väldigt bra betyg.

-Moss book 1 and 2, Väldigt hyllat plattformsspel.

-No mans sky, har uppdaterats mycket genom åren, tror att denna sida listar stora uppdateringar: https://www.thegamer.com/no-mans-sky-every-update-expansion-d...

-Pavlov VR, en av dem mest populära CS klonerna.

-Pistol Whip Skjut fiender i takt till musiken för att samla poäng, har väldigt goda betyg.

-Puzzlinge places, 3D puzzel i VR som nog är kul om man gillar pussel. Jag kommer prova det.

-RE8

-Rez Infinite: Super space:at spel där du svävar fram, får mig att tänka på gräsklipparmanen.
Har väldigt goda betyg.

-Song in the smoke: Rekindled, ett bra överlevnad spel som utvecklarna verkar har lagt ner mycket energi på PSVR2 versionen.

-Star Wars: tales from the galaxy. Star wars spel som jag tror att man byter emellan olika karaktärer i flera äventyr. Ska tydligen vara lite tråkigt första timmen, men blir tydligen riktigt bra efter det. Reviews finns ute.

-Synth Riders:Remastered edition typ kusin till Beat Saber. Personligen så gillar jag musiken väldigt mycket, så ser verkligen fram emot detta. Om du ska köpa "all inclusive" versionen så köp den inte innan PSVR2 releasen. Man får alla låtar fram tills man köper den och det släpps ett sångpacket(Gorillaz) i samband med PSVR2 release, köper man tidigare missar men det.

-Tetris Effect Connected, väldigt populär version av Tetris. Tror att denna och Tetris 99 är de bästa sätten att spela Tetris på.

-The light brigade: Roguelike spel med WW2 vapen, ser väldigt kul ut och rekommenderas av många.

-Townsmen VR: En blandning emellan Black and White och Settlers tydligen, låter riktigt kul.

-Vacation Simulator, nästa spel från Job simulator teamet. Vet inte riktigt vad man gör, men det är nog en hel del humor inblandat.

-What the bat. Samma team som gjorde What the golf. Gör olika sysslor fast att du har brännbollsrack istället för händer. Ska vara väldigt kul tydligen.

-Zenith: The last city: Online RPG som kan bli kul.

Sedan så kommer Switchback om några veckor och RE4:Remake ska få VR läge.
Jag skulle misstänka att Alyx och lite andra klassiker dyker upp i höst.
Beat saber är annonserat, men har inget datum.
Många vill ju ha PSVR1 klassiker också som Astrobot, Blood and truth och lite annat, skulle gissa att även dessa kan dyka upp framöver.

Jag ser också fram emot Shadowgate, men det verkar inte ha något datum än.

Här har du en youtube video med än så länge bekräftade spel, kommer ju fler såklart:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Inför släppet. Någon som har tips på spel?

Var inne och kikade i Sonys affär och jag blev ju inte alls imponerad. Är det jag som missat något?

Walkabout Mini Golf VR verkar vara väldigt populärt till Oculus Quest och kommer till PSVR2.
Tyckte inte trailern såg något vidare ut ut, men om man ska tro användare på reddit så ska det tydligen vara grymt kul.

Permalänk
Medlem

För den som är intresserad, verkar komma lösningar som är smidiga för att förvara både headsetet och kontrollerna. Detta är ett exempel,

https://www.amazon.co.uk/SHOWCASE-Premium-Charge-Station-Disp...

Permalänk
Skrivet av SittingDuck99:

För den som är intresserad, verkar komma lösningar som är smidiga för att förvara både headsetet och kontrollerna. Detta är ett exempel,

https://www.amazon.co.uk/SHOWCASE-Premium-Charge-Station-Disp...

Jag vill ha just den från Collective Minds, men att beställa från UK blir dyrare då dom lägger till VAT/Tull.

Permalänk
Medlem

Har 3 spel redo, köpte Kayak Mirage, ser helt sinnessjukt snyggt ut, ett relxing spel med lite tävlingar i ser det ut som, Grand Turismo 7 har även köpt en ratt till detta såklart är ingen bilspelsfanatiker, men nu blir det förmodligen lite känsla!
Sen har jag Horizon, bokade bundle från komplett när dom hade bundle med horizon för 7390, dock har dom höjt till 7890, men 3 spel är väl en bra början!

Visa signatur

Okunning och vill lära mig, Hjälp! ;)

Permalänk
Skrivet av Fock_it:

Har 3 spel redo, köpte Kayak Mirage, ser helt sinnessjukt snyggt ut, ett relxing spel med lite tävlingar i ser det ut som, Grand Turismo 7 har även köpt en ratt till detta såklart är ingen bilspelsfanatiker, men nu blir det förmodligen lite känsla!
Sen har jag Horizon, bokade bundle från komplett när dom hade bundle med horizon för 7390, dock har dom höjt till 7890, men 3 spel är väl en bra början!

Jag köpte en G29 för 3 veckor sen och GT7.
Har också förbeställt Horizon-bundle.
Sen vann jag Zenith VR i en raffle.

Men kommer också köpa Kayak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mårten C:

Jag vill ha just den från Collective Minds, men att beställa från UK blir dyrare då dom lägger till VAT/Tull.

Den ser väldigt fräck ut! Heads up bara för den som ändå vill beställa från utlandet, de verkar ha skjutit upp lanseringen till slutet av mars för den modellen av docka. Hörde det på en YouTube kanal som talar om PS VR2 där snubben hade fått ett exemplar av Collective Minds för att recensera produkten.

Skrivet av Fock_it:

Har 3 spel redo, köpte Kayak Mirage, ser helt sinnessjukt snyggt ut, ett relxing spel med lite tävlingar i ser det ut som, Grand Turismo 7 har även köpt en ratt till detta såklart är ingen bilspelsfanatiker, men nu blir det förmodligen lite känsla!
Sen har jag Horizon, bokade bundle från komplett när dom hade bundle med horizon för 7390, dock har dom höjt till 7890, men 3 spel är väl en bra början!

Har samma spel som dig, och har med köpt ratt till GT7, haha! Kayak VR känns perfekt när man har besök och någon ovan vill testa VR. Inte så kul att slänga in mormor i Resident Evil Village liksom. Jag lyckades förbeställa när det typ var Black Weekend och en butik hade priset på 6790kr, utan Horizon då, jämfört med andra butiker som då ville ha 7349kr. Jag har köpt Horizon så hamnar på typ på samma pris som dig. Så 7390kr för den bundlen är bra pris om man ska ha Horizon. Vissa butiker hade 7890kr sen början för det paketet. Jag la en förbeställning på bundlen via Webhallen för 7890kr när de öppnade förbeställningarna. Jag avbeställde via Webhallen när jag då kunde hugga en för 6790kr och sen köpa Horizon för sig. Men det är tråkigt att alla verkar ha höjt priset nu till det högre. Det verkar vara en höjning som då även skett för både PS5 och Xbox Series X senaste tiden.

Skrivet av Mårten C:

Jag köpte en G29 för 3 veckor sen och GT7.
Har också förbeställt Horizon-bundle.
Sen vann jag Zenith VR i en raffle.

Men kommer också köpa Kayak.

Nice att du vann ett spel! Har typ aldrig vunnit ett spel. Var nära på att välja G29 men blev en G923 istället då den har Trueforce. Tänkte att det lär ge lite mer inlevelse i VR. Hade en Thrustmaster T300, som jag sålde längesen, när PS VR kom ut då 2016. Men T300 har gått upp mycket i pris jämfört med då och kändes inte värt det för en så gammal modell. G923 är relativt ny.

Permalänk
Medlem

Är också sugen på att köpa en ratt för att köra GT7 med PSVR2, men det skulle vara praktiskt att slippa ha två rattar om man även skulle vilja spela lite Forza på Xboxen. Undrar om någon testat denna ratt? https://www.amazon.se/-/en/dp/B08PBHDRQC/ref=sr_1_1?crid=2LZLO5LSRSEHN&keywords=pxn+v9&qid=1676812524&sprefix=pxn+v9+%2Caps%2C81&sr=8-1
Den ska tydligen fungera på både PS5 och XSX, vilket jag inte sett någon annan ratt som gör.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chess_Norris:

Är också sugen på att köpa en ratt för att köra GT7 med PSVR2, men det skulle vara praktiskt att slippa ha två rattar om man även skulle vilja spela lite Forza på Xboxen. Undrar om någon testat denna ratt? https://www.amazon.se/-/en/dp/B08PBHDRQC/ref=sr_1_1?crid=2LZLO5LSRSEHN&keywords=pxn+v9&qid=1676812524&sprefix=pxn+v9+%2Caps%2C81&sr=8-1
Den ska tydligen fungera på både PS5 och XSX, vilket jag inte sett någon annan ratt som gör.

Den är säkert okej som ratt, dvs att vrida höger och vänster, men sen tror jag kanske inte att du kommer få mycket på inlevelsesidan. Jag har kollat på många rattar sen flera år tillbaka. Haft en Thrustmaster T300 och nu en G923, och gjorde ordentligt med undersökning för att se vad som är bäst för pengarna. Jag ville inte lägga 2000kr på ett kit som sen inte är så bra. Alla tester jag läst eller kollat på YouTube slutade nästan med samma resultat och det är då att välja Logitech G923 (t.o.m G29) eller Thrustmaster T300 inom den klassen. Man håller sig ändå på budgetsidan av rattar tydligen med dessa, men de är bäst inom den klassen och jag kan intyga att de är bra faktiskt. G923 ger den här känslan man känner av en riktig bil på en ratt när man kör och beroende på väglag tack vare sin Trueforce teknik.

Förstår du vill ha en till båda maskinerna men hade istället satsat på en någorlunda ordentlig ratt för ena konsolen som du vet du kommer köra mer på. Jag har båda konsolerna men kör racing mest på PS5 pga Gran Turismo även om jag kan köra Forza ibland på Xbox. Känner inte att jag behöver ratt till Xbox. Men du kan satsa på en budget variant till andra konsolen då när det är rea eller så.

Edit: Pedalerna till Logitech är riktigt bra tycker jag! Jämför man med Thrustmaster T300 som har en ratt av bra kvalité så är pedalerna väldigt plastiga. Man kan lägga till motstånd tydligen för bromsen till T300 som man kan köpa separat, men Logitechs pedaler ska vara bättre.

Permalänk

Är det något annan som beställt från Komplett?
Deras lager ligger i Norge men jag fick svaret att "Vi kan inte skicka förrän 21e för det finns risk att det bara tar en dag".

Finns väl ingen möjlighet att ett paket som skickas från Norge kommer fram nästa dag i Sverige?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mårten C:

Är det något annan som beställt från Komplett?
Deras lager ligger i Norge men jag fick svaret att "Vi kan inte skicka förrän 21e för det finns risk att det bara tar en dag".

Finns väl ingen möjlighet att ett paket som skickas från Norge kommer fram nästa dag i Sverige?

Med dagens logistikföretag (Postnord ej inkluderat) så är det fullt möjligt att få det från ett annat land på en dag. Beställde ett paket från en dansk sida förra veckan innan kl 15 och hade paketet dagen efter med standardleverans via Bring. Var ett stort paket med på nästan 20kg. Tror att man kan beställa från tyska Amazon med leverans dagen efter till Sverige. Så chanserna är goda att du har den på onsdag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SittingDuck99:

Den är säkert okej som ratt, dvs att vrida höger och vänster, men sen tror jag kanske inte att du kommer få mycket på inlevelsesidan. Jag har kollat på många rattar sen flera år tillbaka. Haft en Thrustmaster T300 och nu en G923, och gjorde ordentligt med undersökning för att se vad som är bäst för pengarna. Jag ville inte lägga 2000kr på ett kit som sen inte är så bra. Alla tester jag läst eller kollat på YouTube slutade nästan med samma resultat och det är då att välja Logitech G923 (t.o.m G29) eller Thrustmaster T300 inom den klassen. Man håller sig ändå på budgetsidan av rattar tydligen med dessa, men de är bäst inom den klassen och jag kan intyga att de är bra faktiskt. G923 ger den här känslan man känner av en riktig bil på en ratt när man kör och beroende på väglag tack vare sin Trueforce teknik.

Förstår du vill ha en till båda maskinerna men hade istället satsat på en någorlunda ordentlig ratt för ena konsolen som du vet du kommer köra mer på. Jag har båda konsolerna men kör racing mest på PS5 pga Gran Turismo även om jag kan köra Forza ibland på Xbox. Känner inte att jag behöver ratt till Xbox. Men du kan satsa på en budget variant till andra konsolen då när det är rea eller så.

Edit: Pedalerna till Logitech är riktigt bra tycker jag! Jämför man med Thrustmaster T300 som har en ratt av bra kvalité så är pedalerna väldigt plastiga. Man kan lägga till motstånd tydligen för bromsen till T300 som man kan köpa separat, men Logitechs pedaler ska vara bättre.

Tack för tipsen. G923 verkar vara en kanonratt så det lutar nog åt en sådan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chess_Norris:

Är också sugen på att köpa en ratt för att köra GT7 med PSVR2, men det skulle vara praktiskt att slippa ha två rattar om man även skulle vilja spela lite Forza på Xboxen. Undrar om någon testat denna ratt? https://www.amazon.se/-/en/dp/B08PBHDRQC/ref=sr_1_1?crid=2LZLO5LSRSEHN&keywords=pxn+v9&qid=1676812524&sprefix=pxn+v9+%2Caps%2C81&sr=8-1
Den ska tydligen fungera på både PS5 och XSX, vilket jag inte sett någon annan ratt som gör.

Lite mer pengar men Fanatec har så du kan byta ratt beroende på om du kör på PS5 eller Xbox. Går säkert att hitta begagnat.
Logitech känns som en leksak i jämförelse.

Visa signatur

Dator: 7800x3d | RTX 4090 | 32gb ram | 1tb ssd
Simrig: NLR Elite | Simucube 2 Pro | Ascher F64 V3 | Heusinkveld
Monitorer: Samsung Neo G9 | Alienware AW2723DF
Ljud: Røde NTH-100M | Roland Bridge Cast
Media: Zidoo Z2000 Pro | Apple TV | PS5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chess_Norris:

Tack för tipsen. G923 verkar vara en kanonratt så det lutar nog åt en sådan.

För den prisklassen så är G923 riktigt bra. Har kört GT7 nu i några dagar för att få upp vanan inför VR uppdateringen. Är väldigt roligt i vanliga läget med den ratten! Körde med högra sidan av bilen lite utanför vägbanan på en ökenbana i USA och körde över en sten som jag kunde känna var som en sten tack vare Trueforce tekniken. Fanatec som nämndes ovan är så klart den bästa utrustningen man kan få men väldigt dyrt.

Skrivet av eFoppa:

Lite mer pengar men Fanatec har så du kan byta ratt beroende på om du kör på PS5 eller Xbox. Går säkert att hitta begagnat.
Logitech känns som en leksak i jämförelse.

Lite mer än lite mer pengar. Man kommer inte undan under 10000kr. Säljs dessutom inte av svenska återförsäljare så man får köpa via EU butiken. Sådan dyr utrustning ska man nog vara försiktig med om man köper begagnat då förra ägaren kan ha använt det väldigt flitigt så man får ha slitage i åtanke.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SittingDuck99:

Lite mer än lite mer pengar. Man kommer inte undan under 10000kr. Säljs dessutom inte av svenska återförsäljare så man får köpa via EU butiken. Sådan dyr utrustning ska man nog vara försiktig med om man köper begagnat då förra ägaren kan ha använt det väldigt flitigt så man får ha slitage i åtanke.

Ahh ser att de gått upp en hel del i pris. Jag tror jag betalade ca 5000 för ett par år sen (ej direkt drive).
De brukar ha rätt schyssta BF-deals annars men långt tills dess. Mitt tips är ändå om man tycker sim-racing är skoj att spara ihop till riktiga grejer. Men om man bara lirar då och då så funkar ju Logitech

Visa signatur

Dator: 7800x3d | RTX 4090 | 32gb ram | 1tb ssd
Simrig: NLR Elite | Simucube 2 Pro | Ascher F64 V3 | Heusinkveld
Monitorer: Samsung Neo G9 | Alienware AW2723DF
Ljud: Røde NTH-100M | Roland Bridge Cast
Media: Zidoo Z2000 Pro | Apple TV | PS5

Permalänk
Skrivet av SittingDuck99:

Med dagens logistikföretag (Postnord ej inkluderat) så är det fullt möjligt att få det från ett annat land på en dag. Beställde ett paket från en dansk sida förra veckan innan kl 15 och hade paketet dagen efter med standardleverans via Bring. Var ett stort paket med på nästan 20kg. Tror att man kan beställa från tyska Amazon med leverans dagen efter till Sverige. Så chanserna är goda att du har den på onsdag.

Komplett använder tydligen Budbee, enligt dom tar det 2-5 dagar vilket innebär att jag kan få det så sent som nästa tisdag.
Kommer få undvika Komplett i fortsättningen när det gälle denna typ av pre-orders

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mårten C:

Komplett använder tydligen Budbee, enligt dom tar det 2-5 dagar vilket innebär att jag kan få det så sent som nästa tisdag.
Kommer få undvika Komplett i fortsättningen när det gälle denna typ av pre-orders

Jag har valt att få mitt PSVR2 från Komplett levererat till närmaste ombud via postnord. Du kan inte be dem ändra leveranssätt till postnord istället eller är det för sent?

Permalänk
Skrivet av Chess_Norris:

Jag har valt att få mitt PSVR2 från Komplett levererat till närmaste ombud via postnord. Du kan inte be dem ändra leveranssätt till postnord istället eller är det för sent?

Jag hade tydligen också valt det
Var längesen jag var så här hyped för något spelrelaterat, har ingen VR headset sedan tidigare och endast provat Quest (2?) och PSVR1.

Ska bli riktigt kul med GT7 och Zenith.

Permalänk
Medlem

Lite smått irriterad över att webhallen påstod att packet var skickat den 16:e(via orderstatus på hemsidan) men skickade sen på kvällen "Din order har nu paketerats av vår logistikpersonal och lämnar lagret inom kort!" via mail.
Fick faktura från klarna 17:e, men de verkar inte skickat packetet än utan gör det förmodligen imorgon.

Ska det vara så svårt att skicka rätt info till sina kunder och inte ta betalt i förtid?
Knappen för att avboka försvann innan recensionerna fanns ute också.
Jag tänkte såklart inte avboka, men det är väl lite dålig stil ändå?

Aja, i slutänden så blir det väl inga större problem, men det är lite osmidigt skött.

För att kommentera vad som tidigare skrivits om rattar så är jag nog mest sugen på T300 RS GT, antar att det är bra ratt för priset? Den verkar dock sällan eller inte alls reas ut.