Call of Duty 2 Warzone CONNECTON FAILED. Failed to login online services (Reason: DETRICK GEILENKIRCHEN).

Permalänk
Medlem

Call of Duty 2 Warzone CONNECTON FAILED. Failed to login online services (Reason: DETRICK GEILENKIRCHEN).

Kan någon hjälpa min 11 årige son som är så frustrerad över att spelet slutat fungera. Alla vänner spelar och han är utanför. Gråtwr o gråter o vill ta sitt liv. Det har fungerat nyligen. Startat om routern, inaktiverat VPN. Vad mer att göra? Du som hjälper blir HJÄLTE!

Permalänk
Medlem

Du verkar ha testa steg 1-3 i den guide man får som första träff om man googlar felmeddelandet, men inte det 4:e

4) Start the game as an Administrator
Starting the Battle.net and Steam launcher as an Administrator seems to have solved the error for many in the community. Hence, you can try this out if the steps above don't solve the issue.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

Har du parental block på routern eller i datorn?

Permalänk
Medlem
Skrivet av shugge:

Du verkar ha testa steg 1-3 i den guide man får som första träff om man googlar felmeddelandet, men inte det 4:e

4) Start the game as an Administrator
Starting the Battle.net and Steam launcher as an Administrator seems to have solved the error for many in the community. Hence, you can try this out if the steps above don't solve the issue.

Tack min vän!

Adminlösenordet... hmmmm

Provade på en annan dator på samma nätverk och fick upp ett jädrans långt felmeddelande. Märkligt?!
Har screendump, men hur postar jag den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jandren:

Tack min vän!

Adminlösenordet... hmmmm

Provade på en annan dator på samma nätverk och fick upp ett jädrans långt felmeddelande. Märkligt?!
Har screendump, men hur postar jag den?

Google Translate
Original text
Contribute a better translation
Översättningstyper
Översättning av text
SVENSKA
ENGELSKA
Källtext
Tack min vän!

Adminlösenordet... hmmmm

Provade på en annan dator på samma nätverk och fick upp ett jädrans långt felmeddelande. Märkligt?!
Har screendump, men hur postar jag den?
auto_awesome
Menade du: Tack min vän! Adminlösenordet... hmm Provade på en annan dator på samma nätverk och fick upp ett jädrans långt felmeddelande. Märkligt?! Har screendump, men hur postar jag den?
180 / 5 000
Översättningsresultat
Översättningsresultat
Thanks my friend!

The admin password... hmmmm

Tried on another computer on the same network and got a long error message. Strange?!
Have screenshot, but how do I post it?
Mer om källtextenKälltexten krävs om du vill ha ytterligare information om översättningen.
No school today like o e week. Only cryung

Permalänk
Medlem

Om man trycker på förhandsgranska så kan man ladda upp bilder.

Annars får du ladda upp bilden på typ imgur och klistra in länken i ett meddelande här.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34