Instabox - leveranse til skap - tom boks/skap

Permalänk
Medlem

Instabox - leveranse til skap - tom boks/skap

Hva gjelder ved leveranser til skap som Instabox og Budbee når en fått pin koder for å hente pakken og det viser seg ikke være noen ting i skapet? I det her tilfellet måtte jeg først bekrefte mitt ID med BankID og fikk et PIN kode for skapet.

Det finnes ikke noen måte å reklamera direkte, kun et telefon nummer. Ved skader på pakke, så har en i det minste noe en kan vise bilder på, men ved en helt tom boks, så har en jo ikke noe å vise til og Instabox system viser pakken som levert når en åpner boksen.

Permalänk
Medlem

Företaget som du köpte av är den som måste reklamera till logistik bolaget. Börja med att höra med dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gigantrix:

Hva gjelder ved leveranser til skap som Instabox og Budbee når en fått pin koder for å hente pakken og det viser seg ikke være noen ting i skapet? I det her tilfellet måtte jeg først bekrefte mitt ID med BankID og fikk et PIN kode for skapet.

Det finnes ikke noen måte å reklamera direkte, kun et telefon nummer. Ved skader på pakke, så har en i det minste noe en kan vise bilder på, men ved en helt tom boks, så har en jo ikke noe å vise til og Instabox system viser pakken som levert når en åpner boksen.

Antingen ringer du till Instaboxs kundtjänst eller så tar du kontakt med företaget du köpte varan hos för att göra en reklamation

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig